ماهان شبکه ایرانیان

میرتاج‌الدینی: اخلال در مدیریت کشور جاهلانه یا عامدانه است

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در مهدیه تبریز اظهار داشت: سطح چالش‌های بین انقلاب اسلامی ایران با سردمداران کفر و استکبار جهانی در طول چهل سال عمق نفوذ و میزان اثرگذاری انقلاب را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دیروز مقابل واردات سلاح مانع ایجاد می‌کردند، امروز مقابل صادرات سلاح از ایران مانع ایجاد می‌کنند، دیروز با کودتا‌های بسیار خطرناک مقابله می‌کردیم امروز در مرز‌های اسرائیل سکنی گزیده‌ایم.

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مخابره جشن پیروزی توسط رسانه‌های بین المللی از دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبرانقلاب سند پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه راه نیل به تمدن اسلامی، تحقق هفت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است، گفت: مراجع بین‌المللی اقتصاد ایران را علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلات اساسی هیجدهمین اقتصاد دنیا معرفی می‌کنند.

میرتاج‌الدینی عنوان کرد: به تعبیر رهبرانقلاب عیوب ساختاری و ضعف‌های مدیریتی چالش‌های مهم اقتصاد کشور محسوب می‌شود. فیدل کاسترو در آخرین سفر خود به ایران خطاب به مسئولین وقت کشور گفته بود نفوذ در بدنه مدیریت را جدی بگیرید. یکی از مدیران ما ماموریت داشت که افراد کارآمد را از صحنه مدیریت کشور دور کند و تصمیمات مهم را به تعویق بیاندازد.

وی گفت: اخلال در مدیریت کشور بعضا جاهلانه است، بعضا عامدانه و بعضا از روی منافع شخصی و رانتی است، به تعبیر امیرالمومنین (ع) تقدیم الاراذل و تأخیر الافاضل از جمله‌ی عوامل ناکامی حکومت‌هاست، یعنی زمانی که انسان‌های ضعیف در مسند امور قرار گیرند و انسان‌های مقتدر در حاشیه باشند.

نماینده ادوار مجلس تشریح کرد: تنها انسان‌های با ایمان، متقی و انسان‌هایی که به ما میتوانیم اعتقاد راسخ دارند، می‌توانند برای کشور دلسوزی کرده و مشکلات را مرتفع کنند، صرفا محاکمه مفسدین اقتصادی راه چاره نیست، کسانی هم که زمینه فساد را با توزیع بی ضابطه‌ی ارز دولتی ایجاد کردند باید محاکمه شوند.

وی ادامه داد: بازخوانی صحیفه امام بر مدیران باسابقه و کسانی که در حقانیت دفاع مقدس تشکیک ایجاد می‌کنند، ضروری است؛ عظمت دفاع مقدس به اندازه صد‌ها سال عزت ایران اسلامی است. خودباوری و پیشرفت‌های علمی و آبادانی در سایه دفاع مقدس بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان