روحانی: آمریکا در اجلاس ورشو به موفقیتی دست پیدا نکرد‌

خبرگزاری تسنیم: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جمع مردم استان گیلان در ورزشگاه شهرستان لاهیجان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در آستانه ماه پربرکت رجب و در آستانه سال جدید میهمان مردم قدرشناس، قهرمان و مرزدار گیلان، فخر ایران عزیز هستم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما در یک شرایط بسیار حساس و مهمی قرار گرفته‌ایم تصریح کرد: ملت بزرگ ایران از آغاز سال 97 و تا پایانش در یک آزمایش بزرگ تاریخی، پیروزی‌های عظیمی را به‌دست آوردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه از اردیبهشت ماه که فریاد تحریم آمریکایی‌ها شروع شد تا مرداد که نخستین تحریم‌ها را اعمال کردندو تا آبان ماه که مرحله بعدی تحریم را اجرا کردند، مردم در تمام مراحل ایستادگی خود را نشان دادند، ادامه داد: دشمنان می‌خواستند امسال را سال شکست ایران و پیروزی خود قرار دهند، اما ملت بزرگ ما در تمام مراحل سخت امسال، برابر فشار دشمنان ایستادگی‌کردند

وی با بیان اینکه از لحاظ آمار اقتصادی سخت‌ترین ماه‌های ما شهریور و مهر بود و تا حدی هم در بهمن؛ بهترین ماه‌ها هم آذر و دی ماه بود، گفت: دشمن در اجلاس ورشو برای توطئه علیه ایران به موفقیتی دست پیدا نکرد، ولی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اختلاف و مشکل با آمریکا در این است که آن‌ها می‌گویند به 40 سال قبل برگردید و ایران تبدیل شود به ایران سال 56 و اوایل 57، گفت:، ولی ما می‌گوییم مسیر ما استقلال و مردم‌سالاری است. این شرایطی نیست که قابل مصالحه باشد

این خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر