ماهان شبکه ایرانیان

۹ ماه بعد از شکست تلخ در کریستوفسکی آرنا

انتقام مراکشی ها از ایران در ACL

چند ماه بعد از شکست تلخ در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مراکشی ها انتقام خود را از نماینده ایران در لیگ قهرمانان گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، اواخر خردادماه 97 ورزشگاه کریستوفسکی آرنا بندر سن پطرزبورگ شاهد تنها برد ایران در جام جهانی 2018 مقابل مراکش بود. در روزی که مهدی بن عطیه با بازوبند کاپیتانی مراکش وارد زمین شد تا رهبری هم تیمی های خود برای رسیدن به اولین برد را در اختیار داشته باشد کی روش و شاگردانش با گل به خودی دقیقه پایانی شگفتی بزرگی رقم زدند.


از آن روز به این طرف بن عطیه و سایر ملی پوشان مراکشی با انتقادات زیادی روبرو بودند به خصوص که با تنها یک امتیاز به عنوان تیم چهارم گروه مرگ جام جهانی به خانه بازگشتند. ستاره مراکشی در زمستان با قراردادی نجومی سر از دوحه در آورد تا این بار در نقش مدافع کلیدی الدحیل گام به لیگ قهرمانان بگذارد و دست بر قضا اولین بازی او نیز رویارویی با نماینده ایران بود.


کاپیتان مراکش در کنار یوسف العربی مهاجم جا مانده از جام جهانی به عنوان ستاره های الدحیل در مصاف با استقلال درخشیدند تا نه تنها با گلزنی راه اولین برد در گروه مرگ ACL را هموار کنند بلکه انتقامی به سبک مراکشی از نماینده ایران در دوحه بگیرند. بن عطیه گل اول را به ثمررساند و یوسف العربی با اشتباه رحمتی گل دوم را تا به این ترتیب کار استقلالی ها در دوحه تمام شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان