شوک به یوونتوس؛ آلگری در آستانه اخراج؟ (عکس)

ممکن است طی چند روز آینده تغییر و تحولات بزرگی روی نیمکت یوونتوس رخ دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ادامه فعالیت ماکسی آلگری در یوونتوس مهیا نیست و بعید است وی فصل بعد هم هدایت بیانکونری را بر عهده داشته باشد.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد قرار ملاقات آلگری با پپ ماروتا، مدیر ورزشی سابق یووه و فعلی اینتر برای در دست گرفتن هدایت نراتزوری در فصل بعد منتشر شده و این اتفاق به شدت باعث عصبانیت آندره آنیلی گشته و حتی ممکن است پیش از دیدار برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان، حکم اخراج آلگری امضا شود. این در حالیست که چند روز قبل و پیش از دیدار برابر ناپولی، آلگری تا مرز استعفا پیش رفت اما آنیلی وی را منصرف کرد و سرمربی ایتالیایی روی نیمکت یوونتوس ماندگار شد.

 

اما امروز نشریه توتو اسپورت مدعی شد امکان بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس و حضور او روی نیمکت به جای ماکسی آلگری وجود دارد. همچنین اگر توافقات لازم با آنیلی انجام شود، کونته قصد دارد آندره پیرلو، ستاره سابق بیانکونری و شاگرد خود را به عنوان دستیار اول به یوونتوس بیاورد.

 

آینده ماکسی آلگری به شدت به دیدار برگشت برابر اتلتیکومادرید و صعود برابر این تیم در لیگ قهرمانان بستگی دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید پایان کار سرمربی ایتالیایی پیش از پایان فصل فرا برسد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان