ماهان شبکه ایرانیان

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

مردم به رئیس جمهور شجاع رای دهند/ تبلیغات ها به دور از فریب باشد

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم به رئیس جمهور شجاع رای دهند، گفت: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که از تشر دشمن نترسد و فرد شجاع باشد.

مردم به رئیس جمهور شجاع رای دهند/ تبلیغات ها به دور از فریب باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و پرتعداد مردم نمازگذار و ولایی تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید تبلیغات های انتخاباتی نیز به دور از فریب و حیله باشد و یادمان نرود که در کشور جمهوری اسلامی زندگی می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون معضل بیکاری و رکود اقتصادی در کشور وجود دارد، افزود: استفاده از ظرفیت ‌های داخلی در کشور ضروری است، اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی می تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت حضور پرتعداد و پرشور در انتخابات پیش رو گفت: شرکت پرشور در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می ‌شود، همچنین تبلیغات انتخاباتی باید با نزاکت و متانت انجام گیرد. تبلیغات ها باید به دور از فریب باشد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا عهدشکنی و بدجنسی آمریکا برای همه لمس شده است، ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید به وضعیت فعلی کشور توجه کند و چشمش به خارج از کشور نباشد و از ظرفیت های داخلی استفاده کند.

ضرورت اهمیت به قانون و احترام به جایگاه شورای نگهبان

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه باید همه به قانون و تصمیمات شورای نگهبان توجه کنند، ادامه داد: توجه به رای مردم و احترام به آن در انتخابات ضروری است. رای مردم نیز حق الناس است و باید از آن صیانت کرد. رعایت ادب و نزاکت و اخلاق انتخاباتی نیز ضروری است.

وی سپس به دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه نظام اسلامی با مستکبران مبارزه می ‌کند و دشمنان سر دشمنی با ایران دارند، گفت: تهدیدات اخیر در منطقه، هیچ تاثیری برای ایران نداشته و در صورت نیاز پاسخ دندان‌شکن به دشمن خواهد داد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز فرموده‌ اند که آمریکا تمام تلاش خود را برای سرنگونی ایران انجام می ‌دهد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: آمریکایی ها بدانند ایران برای مقابله با آنها همه تلاش خود را انجام خواهد داد و اجازه زیاده روی نخواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان