درخشان: بودیمیر بازیکن خوب و تاثیرگذاری است

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم با دستیابی به هماهنگی لازم قادر است بار دیگر به موفقیت‌های مدنظرش دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص تساوی این تیم برابر پاختاکور می‌گوید: به نظر من این دیدار هنوز برای قضاوت کردن زود است. تیم‌ها در شروع کارشان هستند و تغییرات زیادی داشتند و این تغییرات برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد. این دقیقاً مشکلی است که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند و پیش از بازی با پاختاکور در لیگ خودمان هم چنین مشکلی وجود داشت که به نظرم با گذر زمان حل می‌شود.


وی درباره شرایط بازیکنان جدید این تیم نیز می‌گوید: بازیکنان جذب شده همه نفرات خوب و امتحان پس داده‌ای هستند ولی همانطور که گفتم مشکل هماهنگی با تیم و تفکرات برانکو را دارند و باید به آنها زمان داده شود تا با محیط جدید خودشان را مطابقت دهند.


درخشان درباره از دست رفتن امتیازات حیاتی تیم گفت: از طرفی این امتیاز از دست دادن ها ممکن است برای ما گران تمام شود و نباید از این نکته غافل شد. برای مثال در لیگ ما رقابت فشرده‌ای در بالای جدول وجود دارد و از دست دادن امتیازات و طولانی شدن این هماهنگی ممکن است به از دست دادن جام ختم شود.


او درباره عملکرد ماریو بودیمیر گفت: بازیکن خوبی است و توانمندی‌های خودش را در این چند بازی نشان داده و مطمئنا در آینده تاثیرگذارتر نیز خواهد بود. ولی باید بیشتر از سوی خط هافبک تغذیه شود و در این مورد به اندازه کافی به او توپ نمی‌رسانند که دلیلش تغییرات زیاد خط هافبک است.


درخشان با اشاره به گل‌های دریافتی این تیم گفت: خط دفاع مقابل پاختاکور آن عملکرد همیشگی را نداشت و فکر می‌کنم دلیلش تغییر نفرات کناری سیدجلال و شجاع است. روی گل آنها اگر نگاه کنید هم در جناح راست اشتباه داشتیم و هم نادری از سمت چپ دیر اضافه شد.


پیشکسوت فوتبال ایران درباره نمایش ناامیدکننده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در هفته اول گفت: اینطور نیست و تازه یک بازی انجام شده و 5 بازی دیگر مانده است و جا برای جبران وجود دارد. حتی برای استقلال و ذوب آهن هم چنین موضوعی صدق می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان