علاقمندان بازی تاج و تخت این کتاب ها را بخوانند

یکی از مجموعه داستان های تخیلی که این روزها طرفداران زیادی دارد داستان بازی تاج و تخت اثر جورج آر. مارتین است که طرفداران زیادی دارد

علاقمندان بازی تاج و تخت این کتاب ها را بخوانند

یکی از مجموعه داستان های تخیلی که این روزها طرفداران زیادی دارد داستان بازی تاج و تخت اثر جورج آر. مارتین است که طرفداران زیادی دارد. اگر علاقه زیادی به سریال جذاب بازی تاج و تخت دارید و از ثانیه به ثانیه اتفاقات این فیلم لذت می برید و برای رسیدن فصل های جدید آن لحظه شماری می کنید پیشنهاد می کنم یکی از کتاب هایی که در این مطلب معرفی کرده ام را بخوانید.

پادشاه آهنین نوشته موریس دروئون

معرفی کتاب

جورج آر. آر. مارتین مجموعه شاهان نفرین شده موریس دروئون را “بازی تاج و تخت اورجینال” نامیده است. این مجموعه 7 جلدی بین سال های 1955 و 1977 منتشر شده است و مربوط به دوران حکومت آخرین پادشاهان سلسله کیپتیان و نخستین پادشاهان خاندان والوسی در فرانسه است. پادشاه آهنین نخستین کتاب این مجموعه داستان فیلیپ پادشاه فرانسه است که بعد از کشتن شوالیه تاریکی مورد لعن و نفرین او قرار گرفت.

پیشنهاد بدونیم: سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند

ملکه سفید نوشته فیلیپا گرگوری

معرفی کتاب

فیلیپا گرگوری رمان نویس تاریخی این کتاب را در سال 2009 با الهام از داستان زندگی الیزابت وودویل ملکه انگلیس نوشته است. زنی که از یک طبقه متوسط جامعه به مقام ملکه انگلیس می رسد و رشته تاریخ را برای همیشه تغییر می دهد. این کتاب می تواند داستان خوبی برای کسانی باشد که علاقه زیادی به داستان بازی تاج و تخت دارند.

برج تاریک 1: هفت تیرکش نوشته استیون کینگ

معرفی کتاب

استیون کینگ این مجموعه 8 جلدی برج تاریک را که بین سال های 1998 تا 2004 نوشته است شاهکار خود نامیده است. این داستان درباره آخرین تفنگداری است که به تنهایی به سفر نیک و بد در دنیای متروک می رود و او را در صحرای وسیعی در جستجوی مردی سیاه پوش دنبال می کند.

پیشنهاد بدونیم: با خواندن این کتاب ها خواب را به فراموشی می سپارید

نام باد نوشته پاتریک راتفوس

معرفی کتاب

شخصیت اصلی داستان کوئت نام دارد. کوئت موسیقی دان و ماجراجویی است که داستان زندگی اش را بازگو می کند. او به دنبال انتقام از گروهی است که خانواده اش را به قتل رسانده اند. جورج آر. آر. مارتین درباره این کتاب گفته است: نام باد بهترین فانتزی حماسی است که در سال گذشته خوانده ام.

جادوگر دریای زمین نوشته ارسولا کی. لوژوان

معرفی کتاب

کتاب جادوگر دریای زمین نوشته ارسولا کی. لوژوان نخستین بار در سال 1968 منتشر شده است و نخستین داستان از مجموعه دریای زمین است. در این داستان با جادوگری آَشنا می شویم که تشنه قدرت و دانش است به جستجوی کشف اسرار می رود تا بتواند تاریکی که به دنیا سایه انداخته است را به روشنایی تبدیل کند.

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان