این روزها فشار شدیدی بر روی شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد. فشارهایی مانند تحریمها، مشکلات تهیه لوازم یدکی و قطعات خودرو، قطع ارتباط با شرکتهای مادر و دشواری ناشی از عدم آموزش نیروی انسانی در شبکه خدمات پس از فروش برندها همگی از عوامل فشار بر روی شبکه خدمات پس از فروش برندهای خودرویی و خودروهای وارداتی هستند و نمایندگیها با مشکلات زیادی روبهرو شدهاند.
به گزارش
خودروبانک و به نقل از اخبار خودرو، در این شرایط شبکه خدمات پس از فروش وضعیتی سختی را سپری میکند و این سختیها گریبانگیر خدمات پس از فروش شده است. در حال حاضر مشکلات عمده شبکه خدمات پس از فروش برندهای وارداتی را میتوان در قطع ارتباط با شرکت مادر، دشواری در تامین قطعات یدکی، عدم آموزش و پشتیبانی لازم و افزایش قیمت لوازم یدکی بیان کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که اوضاع برای برندهای داخلی نیز چندان مناسب نیست و این مشکلات گریبانگیر خودروهای تولید داخل هم شده است، اما این مشکلات نسبت به خودروهای وارداتی مقداری کمتر است.