اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ورود یک شرکت جدید به بازار پایه ج/ وهنر در فرابورس درج نماد شد

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ روز گذشته یک نماد جدید به جمع نمادهای بازار پایه‌ای اضافه شد. بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری توسعه هنر برای حمایت بخش خصوصی از هنر تاسیس شده است، با نماد معاملات «وهنر» به جمع نمادهای فرابورسی بازار سهام پیوسته است.

خبر تاسیس این شرکت در سال 1395 طی مصاحبه وزیر وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اطلاع رسانه‌ها رسید. از همان زمان مقرر شده بود که شرکت در بازار سرمایه حضور یابد. «وهنر» که به منظور تسهیل فعالیت‌های هنری و توسعه زیر ساخت‌های هنر، فعالیت دارد، به دنبال آن است تا با سرمایه گذاری در زمینه هنر به کسب درآمد بپردازد.

این شرکت که سرمایه‌ای 85 میلیارد تومانی دارد و سال 96 اقدام به پذیره نویسی سهام خود کرده بود. بر این ساسا 15 میلیارد از سرمایه شرکت توسط اشاخص حقیقی تامین شده است.

این نماد که به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت گروه توسعه هنر ایران (سهامی عام) از تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری به جمع نمادهای این بازار پیوسته است در گروه فعالیت های هنری، سرگرمی و خلاقانه، درج شده است. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه هنر (وهنر) دویست و سی و هشتمین نماد معاملاتی پذیرفته شده در فرابورس ایران است که در زیر گروه فعالیت های هنری، درج نماد شده است.

454545

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر