ماهان شبکه ایرانیان

گری نویل: یونایتد به دو دفاع‌وسط بزرگ احتیاج دارد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، بحث درباره نیازهای این تیم در فصل نقل و انتقالات پیش رو را آغاز کرده و در این باره &#۱۶۰;به اوله گنار سولسشر توصیه‌هایی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال با شبکه‌های تلویزیونی همکاری می‌کند معتقد است شیاطین سرخ در اولین فرصت نقل و انتقالات که تابستان پیش رو خواهد بود به فعالیت جدی و هوشمندانه در بازار نقل و انتقال بازیکن نیاز دارند تا در فصل آینده بتوانند با دو غول بزرگ حال حاضر لیگ برتر، لیورپول و منچسترسیتی، رقابتی پایاپای داشته باشند.

 

 

گری نویل در گفتگو با شبکه بی‌این اسپورت گفت:" منچستریونایتد در حال حاضر به دو دفاع وسط و یک دفاع راست نیاز دارد. این حداقل نیاز باشگاه در خط دفاعی است که باید در پنجره تابستانی حتما به آن پاسخ داده شود. باشگاه فصل گذشته هم به این مهره‌ها احتیاج داشت ولی آنها را جذب نکرد. امسال هر طور شده باید این مهره‌ها جذب شوند".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" یونایتد به یک خط دفاع 4نفره جدید نیاز دارد. در این باره هیچ شکی نیست. مشکل بزرگ خط دفاعی، دفاع وسط است. من وقتی بازی‌های ویرژیل فن‌دایک یا تیاگو سیلوا را تماشا می‌کنم آنها را دفاع وسط هایی در کلاس جهانی می‌بینم. یونایتد به دفاع‌وسطهای بزرگی مثل آنها نیاز دارد".

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان