هشدار سرمربی PSG به آرسنال, پیش از بازی با یونایتد

درحالیکه آرسنال فردا در یک بازی بسیار مهم میزبان منچستریونایتد است، کادر فنی آرسنال صحبت‌های توماس توخل، سرمربی PSG درباره تاکتیک‌های یونایتد را جدی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"،  آرسنال فردا در خانه خود، ورزشگاه امیریتس در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف منچستریونایتد می‌رود. دو تیم تنها یک امتیاز اختلاف داشته و برای تصاحب رتبه چهارم جدول لیگ برتر در رقابتی تنگاتنگ درگیرند. اما چیزی که اونای امری و آرسنال را نگران کرده، پیروزی اخیر 3-1 یونایتد مقابل PSG در پاریس و صحبت‌های توماس توخل، سرمربی تیم فرانسوی درباره تاکتیک‌های شیاطین سرخ است. هشداری که به نظر می‌رسد آرسنال آن را جدی گرفته.

 

توخل درباره تاکتیک‌های یونایتد در جریان بازی دو تیم در پاریس گفته بود:" بعد از گل دوم ما بازی را کنترل کردیم و خیلی باکیفیت بازی کردیم. با اینکه گل اول را خودمان به یونایتد تقدیم کرده بودیم ولی به آن گل خیلی خوب واکنش نشان دادیم. ما شانس‌های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل دوم یا سوم را بزنیم".

 

 

هشدار اصلی‌ای که اونای امری و کادر فنی‌اش از ارزیابی توخل از منچستریونایتد برداشت کرده‌اند در بخش دیگری از صحبت‌های سرمربی آلمان هم نمود دارد. توخل در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته بود:" هر چقدر ما فرصت گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم، یونایتد بدون اینکه حتی یک شانس گلزنی داشته باشد، بدون اینکه اصلا بازی کند توانست گل دوم را به ما بزند. همین گل دوم بود که بازی را کاملا به ضرر ما برگرداند".

 

نگرانی آرسنال از سوی دیگر به دو بازی اخیر این تیم هم برمی‌گردد. آرسنال هفته پیش در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام، تیم برتر میدان بود و اگر پیر امریک اوبامیانگ موفق می‌شد پنالتی خود در اواخر بازی را گل کند حتی می‌توانست پیروز میدان باشد ولی در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

 

توپچی‌ها بعد از آن هم در لیگ اروپا به مصاف رن فرانسه رفتند و با ارائه یک بازی ضعیف نتیجه را 3-1 واگذار کرده و به خانه برگشتند. باید دید آیا اونای امری از هشدارهای توخل درس گرفته و می‌تواند فردا در امیریتس، در جدال با اوله گنار سولسشر، موفق شود؟ 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان