عضو شورای شهر تهران:

جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی غیرقانونی تا پایان۹۷

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ناهید خداکرمی درباره حذف آنتن‌ها و استفاده از فیبر نوری از سطح شهر تهران گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های فیبر نوری شهرداری خوب است و پتانسیل‌های زیادی دارد و می‌تواند این زیرساخت‌ها را در اختیار اپراتورها قرار دهند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با گسترش فیبر نوری نمی‌توان آنتن‌های سطح شهر را به صورت کامل حذف کرد چرا که این آنتن‌ها ضرورت دارند ولی تعدادشان کاهش پیدا می‌کند. 

وی گفت: می‌توان با در اختیار گذاشتن شبکه فیبر نوری شهرداری به اپراتورهای تلفن همراه در شرکت‌های اینترنتی درآمدزایی ایجاد کرد و امیدواریم این شرکت‌ها نیز استقبال کنند البته ناگفته نماند که آنتن برای آنها ارزان‌تر است ولی باید ساز و کاری فراهم شود که از شبکه فیبر نوری در سطح شهر بیشتر استفاده شود چرا که مزایای بیشتری برای شهر و شهروندان دارد.

خداکرمی با تأکید بر اینکه با فیبر نوری آنتن‌های سطح شهر حذف نخواهد شد،‌گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت مخابرات و شهرداری تهران این وضعیت بی‌سامان را در سطح شهر ساماندهی کنیم.در حال حاضر باید تمامی آنتن‌های سطح شهر مجوز داشته باشند و تا کنون حدود 3 هزار آنتن بدون مجوز شناسایی شده است که از این تعداد 700 آنتن جمع‌آوری شده است و مابقی نیز نسبت به دریافت مجوز و دیگر اقدامات پیش رفتند. 

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر تا پایان سال 97 اپراتورهای تلفن همراه و سرویس‌دهندگان اینترنتی مجوزهای لازم را دریافت نکنند نسبت به جمع‌آوری آنتن‌های آنها در سطح شهر تهران اقدام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان