عضو شورای شهر تهران:

بودجه۹۸ شهرداری تهران کپی بود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در خصوص افزایش بودجه فرهنگی شهرداری تهران، گفت: محقق شدن بودجه شهرداری تهران با توجه به بدهی‌ها آسان نیست.

مخالف افزایش بودجه فرهنگی هستم

خداکرمی با تأکید بر این موضوع که بنده مخالف افزایش بودجه فرهنگی بوده‌ام، گفت: چرا که این ظن می‌رفت که کار کارشناسی صورت نگرفته است و همچنین با شرایط فعلی کشور که در حصر اقتصادی هستیم دادن این بودجه کار درستی نیست. این در حالی است که مردم متولیان بهتری برای کارهای اجتماعی هستند. 

نظارت درستی بر هزینه کرد بودجه فرهنگی نیست

وی با بیان اینکه متأسفانه نظارت درستی بر هزینه‌کرد بودجه فرهنگی وجود ندارد، گفت: تلاش می‌کنیم که رصدها و ارزیابی‌های صورت گیرد و نیازسنجی‌های لازم در این حوزه انجام شود البته گفته می‌شود که بیشتر این پول قرار است صرف عمران، تجهیز موزه‌ها و خانه‌های تاریخی شود.

بودجه خوب شهرداری برای ساماندهی متکدیان

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه خوبی برای ساماندهی متکدیان و کودکان کار در نظر گرفته شده است، گفت: اگر این موضوع مدیریت شود اثربخشی خوبی خواهد داشت.

بیشتر ردیف های بودجه 98 کپی سال های قبل است

خداکرمی ادامه داد: بنده جزو افرادی بودم که به کلیات بودجه رأی ندادم چرا که روند معیوبی در بودجه‌ریزی شهرداری تهران وجود داشت و در بیشتر مواقع ردیف‌ها کپی پیست شده بود و نیازهای جدید در آن دیده نشده بود.

وی گفت: ما تلاش کرده بودیم که هزینه‌کردها اثربخشی داشته باشد اما متأسفانه این امر کمتر رخ داده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان