سبز و سفید به سلامت و زیبایی شما کمک می کند

در مجله پزشکی " سبز و سفید " علاوه بر مقالات و اخبار پزشکی ، به معرفی مهمترین مراکز پزشکی کرج و متخصصین پرداخته شده است تا عموم شهروندان ، در سریعترین زمان و آسانترین روش ، بتوانند به خدمات پزشکی دست یابند .

مجله سبز و سفید

دسترسی به اطلاعات و مراکز پزشکی استان البرز آسان شد !

استان البرز جمعیتی نزدیک به سه میلیون نفر را در خود جای داده است و کلانشهر کرج ، چهارمین شهر پرجمعیت ایران است .

جمعیت بالای استان البرز و تنوع جمعیتی خاص این استان، که عمدتا مهاجر نشین هستند، موجب شده است، برای بسیاری از ساکنین ، به علت گسترگی مناطق شهری و عدم اطلاع از مراکز مختلف خدماتی ، خصوصا مراکز درمانی و پزشکی ، دسترسی سریع ، امکان پذیر نباشد . از طرفی همین عدم آشنایی ، باعث می شود با صرف هزینه و زمان که احیانا با رنج بیمار نیز همراه است ، برای استفاده از خمات پزشکی ، روانه تهران شوند، درحالیکه مراکز درمانی کاملا مجهز و مجرب در تمام نقاط استان البرز ، در دسترس همه است .

از طرفی ، امروزه ، همه گیر شدن ارتباطات آنلاین ، این امکان را فراهم آورده تا  بتوان برای رفع نیازهای فوری و افزایش اطلاعات عمومی از آن بهره برد . 

 

سبز و سفید به سلامت و زیبایی شما کمک می کند ؟

مجله پزشکی سبز و سفید (www.sabzosefid.com) وب سایتی مرجع ، و پزشکی است که بطور روزانه جدیدترین اخبار و اطلاعات پزشکی  روز جهان را منتشر می کند .

مقالات علمی منتشر شده در مجله "سبز و سفید" ، از معتبرترین وب سایت های مرجع پزشکی جهان ، جمع آوری و به فارسی بازگردانده و منتشر می شود . این مقالات ، در شاخه های مختلف پزشکی ; زنان و زایمان - مغز و اعصاب - قلب و عروق – کلیه و مجازی ادرای – داخلی و گوارش – چشم پزشکی – دندانپزشکی – پوست و مو – اطفال – گوش و حلق و بینی - طب سنتی  و سایر موضوعات پزشکی مورد نیاز خانواده ها را شامل می شود .

تنوع مطالب و ترجمه روان و قابل استفاده برای عامه خوانندگان سایت ، اولویت و جذابیت اصلی "سبز و سفید" است .

"سبز و سفید" تنها شامل مقالات پزشکی نیست . در بخش رسانه می توانید اطلاعات پزشکی را از زبان پزشکان ببینید و بشنوید .

 

راهنمای مراجعه به مراکز پزشکی کرج

در استان البرز ، بیش از 4000 مرکز پزشکی ، در بخش های مختلف بهداشت و درمان ، در حال فعالیت هستند .

در " سبز و سفید " علاوه بر مقالات و اخبار پزشکی ، به معرفی مهمترین مراکز پزشکی کرج و متخصصین پرداخته شده است تا عموم شهروندان ، در سریعترین زمان و آسانترین روش ، بتوانند به خدمات پزشکی دست یابند .

در جستجوی چه هستید ؟ متخصص مغز و اعصاب خوب در کرج ؟ متخصص قلب و عروق در کرج ؟

مراکز و متخصص چشم پزشکی کرج ، پزشک متخصص داخلی و گوارش کرج ؟ متخصص کلیه و مجاری ادراری در کرج ؟ آزمایشگاه های تشخیص طبی کرج یا بیمارستانها و کلینیک ها ؟ نوبت دهی اینترنتی پزشکان کرج ؟

فرقی نمی کند کجای استان البرز ، ساکن هستید . در "سبز و سفید " می توانید علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه سلامت و بهداشت ، به نزدیکترین مرکز پزشکی دسترسی داشته باشد .

کافی است "سبز و سفید" را در گوگل جستجو کنید ! یا (اینجا) کلیک کنید . به همین سادگی !

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان