تزیین سماق برای سفره هفت سین با خلاقیت های شیک و جدید

در این مطلب با انواع روش های ساده و خلاقانه برای تزیین سماق آشنا خواهید شد که امیدواریم این ایده های جالب مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

تزیین سماق برای سفره هفت سین با خلاقیت های شیک و جدید

برای برای تزیین سماق سفره هفت سین ایده های خلاقانه و ساده ای وجود دارد و بهتر است شما این جزء اصلی هفت سین را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید تا زینت بخش سفره شما باشد.

ایده هایی برای تزیین سماق هفت سین

سماق و سنجد و سکه و سمنو و سبزه و سیر و سرکه از مهم ترین اجزای سفره هفت سین محسوب می شوند که بهتر است برای زیبایی هر یک از این اجزاء از تزیینات خاص و جالبی استفاده شود. در مطالب قبلی روش هایی برای تزیین سبزه و تزیین سنجد و تزیین سکه هفت سین را مشاهده کردید در ادامه این مطلب ایده های خلاقانه برای تزیین سماق را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

تزیین سماق

مدل های تزیینات سماق مخصوص هفت سین

سماق در هفت سین بیانگر طلوع خورشید و پیروز شدن خیر بر شر می باشد همچنین این جزء مهم هفت سین نماد بردباری و صبر و مظهر شروع سال جدید است بنابراین بهتر است از آن در تزئین سفره هفت سین استفاده نمایید.
از پودر سماق یا سماق خوشه ای می توانید در سفره هفت سین استفاده نمایید که برای زیباسازی سماق های خوشه ای روش های بیشتری وجود دارد و شما می توانید برای زیباسازی این نوع سماق ها دور آن ها روبان با رنگی مناسب را بپیچید.
همچنین می توانید خوشه سماق را از لبه جام و ظروف هفت سین آویزان کنید. اگر ظروف مورد استفاده در هفت سین شما از جنس کریستال و سفال و مسی و فیروزه کوب و … هستند بهتر است سماق را در کف این ظرف ها بریزید سپس برای زیباسازی آن از یک بند مروارید استفاده نمایید.

زیباسازی شیک سماق

زیباسازی سماق با گل مصنوعی

تزیین کردن سماق با سکه

زیباسازی سماق برای هفت سین

زیباسازی سماق با مروارید

تزیینات سماق با مروارید

تزیین زیبا و خلاقانه اجزای هفت سین

تزیینات ساده و خلاقانه سماق

تزیین سماق در جام

یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای زیباسازی سماق ریختن پودر سماق درون پارچه توری و ساختن گلوله هایی کوچک به شکل دانه انگور است و شما می توانید این دانه های زیبا را به صورت خوشه انگور به یکدیگر متصل نمایید و آن ها را از لبه جام آویزان کنید.
اگر از جام برای چیدن سفره هفت سین استفاده می کنید می توانید سماق را در کف جام بریزید سپس برای زیباسازی جام از روبان و تور و گل های تزیینی و مروارید و … استفاده کنید. همچنین می توانید روی پودر سماق سکه های تبریک سال نو را قرار دهید و یا در کنار آن دانه های سنجد را بچینید.

تزیین سنجد و سماق

تزیینات سماق و سنجد

تزیین ساده سماق

ایده های ساده برای زیباسازی سماق هفت سین

زیباسازی سماق درون ظروف هفت سین

تزیینات ساده برای پودر سماق

تزیینات سماق

زیباسازی سماق به شکل آبشار

تزیین جالب سماق

تزیینات ساده پودر سماق برای سفره هفت سین

به طور کلی کارهای زیباسازی سفره هفت سین و هر یک از اجزای آن سلیقه ای است و به میزان مهارت افراد و لوازمی که در دسترس دارند بستگی دارد از این رو بهتر است شما برای تزیین سماق روشی راحت و در عین حال خلاقانه تر را انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان