زیباترین مدل مانتوهای پریناز ایزدیار که در مکان های مختلف پوشیده است

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای پریناز ایزدیار با زیباترین طرح ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا مطابقت و همخوانی داشته باشند.

زیباترین مدل مانتوهای پریناز ایزدیار که در مکان های مختلف پوشیده است

پریناز ایزدیار از بازیگران شیک پوش و خوش سلیقه ایرانی است که سبک لباس پوشیدن ساده ای دارد و مدل مانتوهای پریناز ایزدیار اغلب از بین طرح های ساده و در عین حال مدرن انتخاب شده اند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید طرح و رنگ مانتوی خود را با توجه به مدل مانتو بازیگران ایرانی انتخاب نمایید بهتر است از مشاهده طرح های مانتو این بازیگر معروف و جذاب غافل نشوید.

تصاویر مدل مانتوهای پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار اهل استفاده از اکسسوری های خاص نیست و وی ترجیح می دهد پوششی ساده و در عین حال مدرن داشته باشد. مدل مانتو و کیف و شال و روسری این بازیگر اغلب از بین طرح های شیک و جدید انتخاب می شوند و او برای داشتن ظاهری متفاوت اغلب ساعت مچی اش را با کیف و کفش خود ست می کند. در مطالب قبلی مدل مانتوهای نیکی کریمی و مدل مانتو ترانه علیدوست و مدل مانتو الناز شاکردوست را مشاهده کردید در ادامه توجه شما را به انواع مدل مانتوهای پریناز ایزدیار جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را ببرید.

مدل مانتو رسمی و مجلسی

طرح های مانتو پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در جشنواره ها و مراسم مختلف اغلب از مانتوها با طرح های ساده و تن رنگی ملایم استفاده می کند. این بازیگر ایرانی معروف قدی بلند و اندامی متناسب دارد به همین دلیل مانتوهایش را از بین طرح های بلند و کوتاه انتخاب می کند و اغلب از کفش های بدون پاشنه و اسپرت نیز استفاده می نماید.
وی تمایل دارد استایل و سبک پوششی مدرن داشته باشد و بر خلاف برخی از بازیگران که به پوشیدن مدل مانتوهای سنتی علاقه مند هستند مدل مانتوهای این بازیگر مدرن و طراحی خاصی دارند.
مدل مانتوهایی که پریناز ایزدیار برای پوشیدن استفاده می کند در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود می باشند که هر یک از این طرح ها برای مکان ها و جشن های خاصی مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید از طرح های مانتو پریناز ایزدیار الگوبرداری نمایید بهتر است ابتدا از مطابقت و همخوانی این مدل ها با فرم اندام تان مطمئن شوید سپس مدل مانتویی مناسب را انتخاب نمایید و شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتوی شیک و جدید پریناز ایزدیار

طرح مانتو پریناز ایزدیار

مدل مانتو رنگ روشن پریناز ایزدیار

مدل مانتوی ساده پریناز ایزدیار

مدل مانتوی کوتاه و زیبا پریناز ایزدیار

مدل مانتوی مجلسی

مدل مانتو بلند و شیک

مدل مانتوهای پریناز ایزدیار با طرح مجلسی

مدل مانتوی ساده و بلند

طرح مانتوی ساده

مدل مانتوی طرح پریناز ایزدیار

مدل مانتو طرح دار و کوتاه

مدل مانتو کوتاه

مدل مانتو کوتاه و شیک پریناز ایزدیار

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتوی ساده

مدل مانتوی زیبا و شیک بازیگران ایرانی

مدل مانتو شیک و جلوباز

مدل مانتوی شیک و ساده پریناز ایزدیار

مدل مانتو آبی روشن

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتوی بلند مجلسی پریناز ایزدیار

مدل مانتو طلایی و سفید پریناز ایزدیار

مدل مانتو طلایی و سفید

مدل مانتو دو رنگ

مدل مانتوی اسپرت

مدل مانتوی بلند پریناز ایزدیار

مدل مانتو بلند و اسپرت پریناز ایزدیار

مدل مانتوی ساده پریناز ایزدیار

مدل مانتو مشکی و ساده

مدل مانتوی طرح دار و شیک پریناز ایزدیار

مدل مانتو مجلسی بازیگران ایرانی

مدل مانتو جلوباز

مدل مانتو طرح دار و جلوباز

مدل مانتوهای پریناز ایزدیار

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای پریناز ایزدیار با طرح های اسپرت و مجلسی و رسمی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان