در پاسخ به رئیس کمیسیون تلفیق؛

لاریجانی: نظر رهبر معظم انقلاب در بودجه‌۹۸ اعمال شده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی لاریجانی» پس از سخنان غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در مورد لایحه بودجه 98 کل کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که بودجه باید با توجه به شرایط فعلی تنظیم شود و نظر رهبری نیز اعمال شده است.

وی اضافه کرد: نظر ایشان این بود که بودجه اجرایی شود و بعد از 4 ماه اگر لازم بود اصلاحیه‌ای تهیه شود.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق در جلسه علنی امروز مجلس گفت: هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت نامه‌ای را در خصوص بودجه به شورای نگهبان داده است و ایراداتی را از حیث سیاست های کلی بیان کرده است شورای نگهبان نیز نوشته است عینا جهت اقدام لازم بررسی شود، ما نیز اصل را بر این قرار دادیم که شورای نگهبان ایراد گرفته است.

وی افزود: یک ایراد در خصوص نیروگاه‌ها وجود دشت که آیا صرفا نیروگاه‌های جدید مشمول تخفیفات می‌شود یا تمامی نیروگاه‌ها مشمول تخفیف می شوند که در این زمینه هم اصلاحات لازم انجام شد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 اضافه کرد: مسئله اصلی مجمع تشخیص مصلحت این بود که بودجه از حیث کسری بودجه و منابع متناسب با فرمایشات رهبری نیست و ممکن است کسری داشته باشد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای خدمت اعضای مجمع تشیخص و شورای نگهبان تغییرات را مطرح کردم و گفتم که ما نمی‌توانیم در بودجه تغییراتی دهیم و قرار شد اگر جلسه‌ای دیگر گذاشتند بنده جداول ، اعداد و چگونگی تغییرات را خدمت آنها شرح دهم.

تاجگردون همچنین گفت: بودجه امسال مانند سال های پیش تنظیم شده و اعداد و ارقام در نظر گرفته شده است بعنوان مثال ما فروش نفت را 1.5 میلیون بشکه در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند کم یا زیاد شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان