ماهان شبکه ایرانیان

تابش: بقیه باشگاه ها ۶۰ بیانیه دادند، ولی به ما گیر می دهید؛

علی اصغری؟ با همین سبک دنبال قهرمانی آسیاییم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال پیرامون مسائلی درباره این باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش ورزش سه، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در حاشیه مجمع امروز فدراسیون فوتبال درباره ماجرای بیانیه نویسی باشگاه های لیگ برتری گفت: فکر میکنم هشتاد تا نود درصد باشگاه ها شرایط ما را دارند. ما یک بیانیه سه ماه پیش دادیم. باشگاه های دیگر 60 بیانیه دادند ولی شما به ما ایراد می گیرید.

او در مورد سکوت طولانی مدت سرمربی سپاهان در نشست های خبری گفت: از آقای قلعه نویی بپرسید که تا چه زمانی سکوت می کنند. ما با ایشان صحبت می کنیم که از این هفته انشاالله صحبت کنند.

وی درباره شایعه تبانی در بین تیم های مدعی قهرمانی لیگ افزود: من درباره این مسائل صحبت نمی کنم و قضاوتی هم نمی کنم. امیدوارم که اینطور نبوده باشد.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی این تیم گفت: من قبول ندارم. سپاهان فوتبال علی اصغری بازی نمی کند و اتفاقا روش تیم در هر بازی مشخص است. این حرف ها را کسانی می گویند که با ما مشکل دارند. حالا ما امیدواریم با همین علی اصغری هم بتوانیم قهرمان ایران و هم آسیا بشویم. چه اشکالی دارد؟ البته نمی گویم که حتما قهرمان می شویم. کسی که اینطور بگوید، چیزی از فوتبال نمی داند چون اتفاقات زیاد است. ما سعی می کنیم با همین علی اصغری در آینده قهرمان ایران و آسیا و حذفی شویم. هیچ اشکالی ندارد.

او در مورد اینکه در مجمع از سپاهان و ذوب آهن به عنوان باشگاه های کمک گیرنده از دولت نام برده شد، اظهار داشت: اولا که فولاد مبارکه بخش خصوصی است و دوم اینکه عملا اسپانسر ما است و به این عنوان کمک می کند. خیلی از باشگاه های دیگر هم این شرایط را دارند مثل صنعت نفت. شاید سپاهان و ذوب آهن را به عنوان مثال گفته اند. خیلی باشگاه ها هستند که دولتی تر هستند.

تابش در مورد شایعه بازگشت رحمان احمدی به سپاهان افزود: بعید می دانم رحمان برگردد. او بسیار دروازه بان خوبی در سپاهان بوده و الان هم مورد احترام ما است اما در حال حاضر گلرهای جوانی داریم که همگی خوش استیل و نزدیک به دو متر هم هستند و 2 نفر از آنها در تیم ملی امید، یکی در تیم جوانان و دیگری در تیم ملی بزرگسالان عضویت دارد. باید میدان را به این جوان ها بدهیم، اما رحمان همیشه قدمش روی چشم ما قرار دارد.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه از گزارش های فدراسیون در مجمع امروز قانع شده یا خیر، گفت: این ها صرفا گزارش از عملکرد مالی فدراسیون بود. قطعا از تبلیغات محیطی که هیچ رضایتی نداریم. سه چهار سال پیش شاید میلیاردی تبلیغات محیطی می گرفتیم، اما حالا که حدود 10 بازی تا پایان لیگ مانده، کمتر از 400 میلیون به سپاهان داده شده است. از نظر مالی کل مجمع شفافیت صورت های مالی را تا حدود خوبی پذیرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان