ماهان شبکه ایرانیان

ریو فردیناند:

فن دایک نه، راموس بهترین مدافع جهان است

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، سرخیو راموس را بهترین مدافع جهان می داند.

به گزارش "ورزش سه"، فردیناند معتقد است ویرژیل فن دایک برای تبدیل شدن به بهترین مدافع میانی جهان، باید در ترکیب لیورپول موفق به فتح جام های مختلف شود و اینگونه می توان او را بهترین مدافع جهان نامید.

 

ریو فردیناند گفت: "بهترین مدافع جهان؟ من هنوز سرخیو راموس را بهترین می دانم زیرا در هنگام بازی های بزرگ و وقتی قرار است جام های مهم اهدا شوند، همیشه راموس با آستین های تازده در حل گرفتن جام است.

 

 

برای اینکه بهترین مدافع جهان شمرده شوید باید موفق به فتح جام شوید و نمی توانید فقط برای تیم خودتان خوب بازی کرده و برای نایب قهرمانی، سومی یا چهارمی مبارزه کنید. به همین دلیل است که وقتی مردم درباره بهترین بازیکن سال صحبت می کنند و می بینید که آنها جامی کسب نکرده اند اما به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شوند، من با خودم فکر می کنم چگونه اگر آنها بهترین هستند نتوانسته اند در مسیر قهرمانی تاثیرگذار باشند؟

 

ویرژیل فن دایک بازیکنی فوق العاده بوده و پتانسیل تبدیل شدن بهترین مدافع جهان را دارد اما در حال حاضر اینگونه نیست. قهرمانی بخشی ضروری برای برنده شدن جوایز شخصی است و شما باید موفق به کسب قهرمانی شوید.

 

اگر لیورپول در لیگ قهرمان شود، انتخاب فن دایک به عنوان بهترین بازیکن منطقی است اما اگر آنها دوم یا سوم شوند، انتخاب فن دایک عجیب خواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان