اشتباه عجیب همسر ترامپ!

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، جولی بیشاپ، اولین وزیر خارجه زن استرالیا است که سال گذشته میلادی در پی کناره‌گیری مالکوم ترنبول، نخست وزیر سابق استرالیا، او نیز از سمتش کنار رفت. او از زمانی که از وزارت خارجه رفته به منتقد صریح برخورد‌ها و رفتار‌هایی که با سیاستمداران زن می‌شود، تبدیل شده است.

بیشاپ چندی پیش اعلام کرد که در زمان برگزاری انتخابات سراسری آتی در استرالیا پارلمان را ترک خواهد کرد.

او در اظهاراتی گفت، یک بار ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، زمانی که همراه با این رئیس جمهور آمریکا به دیدار او و شوهرش آمده به اشتباه شوهر او را زیر خارجه استرالیا تلقی کرده است.

به گزارش شبکه ای. بی. سی استرالیا، بیشاپ درباره این برخورد که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2017 میلادی صورت گرفت گفت: در این دیدار ملانیا که در ابتدا کنار ایستاده بود فرض کرده بود شوهر من دیوید وزیر خارجه استرالیا است. او سپس جلو آمده و از من پرسید:جولی آیا تو فردا به مراسم ناهار من برای زنان مقام‌ها خواهی آمد؟

جولی بیشاپ در ادامه گفت: من در پاسخ به او گفتم، خیر. دیوید باید به مراسم ناهار همسران مقام‌ها بیاید. او کمی فکر کرد و گفت، چرا خود وزیر خارجه استرالیا باید به مراسم ناهار همسران مقام‌ها بیاید؟

بیشاپ ادامه داد: این بحث کمی ادامه پیدا کرد تا زمانی که رئیس جمهور آمریکا برای ملانیا توضیح داد که من خودم وزیر خارجه استرالیا هستم.

اخیرا اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا تلاش کرد تا در واکنش به انتقاد‌هایی که از دولت اقلیت او در خصوص رویگردانی از زنان مطرح شده، تعداد سیاستمداران زن کابینه‌اش را افزایش دهد.

بیشاپ در ادامه تعریف کرد، بعد از آنکه تونی ابوت در سال 2013 در انتخابات سراسری پیروز و نخست وزیر استرالیا شد او در ابتدا از اینکه تنها زن در میان 18 عضو مرد دیگر کابینه محسوب می‌شد احساس راحتی نمی‌کرد.

او درباره آن شرایط گفت: چنین چیزی خوب و عادی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان