ماهان شبکه ایرانیان

حضور بیش‌از ۲۵۰۰ لرستانی در مناطق عملیاتی بازی دراز

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: معتقد هستیم مناسب‌ترین راه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

حضور بیش‌از 2500 لرستانی در مناطق عملیاتی بازی دراز

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی حسین پازدار درباره حضور کاروان‌های راهیان نور ستان لرستان در منطقه عملیاتی بازی‌دراز توضیح داد: هر کشوری یک سرمایه‌ای دارد و دفاع مقدس یکی از سرمایه‌های بزرگ ملت ایران است. ما در راستای حفظ این سرمایه و انتقال این تجربه ارزشمند یعنی انتقال فرهنگ جهاد و شهادت موضوع راهیان نور در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این چند سال اخیر هم از نظر کمی و کیفی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در اجرای تدابیر ابلاغی از طریق سلسه مراتب و تدبیر فرمانده سپاه استان توانستیم جزو استان‌های برتر در اعزام کاروان های راهیان نوربه مناطق جنوب وغرب کشور باشیم.

پازدار با بیان اینکه ما در راستای این حرکت فرهنگی و تربیتی و بصیرتی که معتقد هستیم مناسب‌ترین راه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور است گفت: سال گذشته قریب 50 هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف و در قالب کاروان های مستقل شهرستانی به مناطق عملیاتی جنوب عمدتا و غرب اعزام کردیم .

وی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه راهیان نور امسال نیز ک بیشترین جمعیت را لرستان حدود 2 هزار 530 نفر داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان