ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی از هفت اثر مرتبط با ایثار و شهادت در سمنان

در آستانه روز بزرگداشت شهیدان آیین رونمایی از هفت اثر مرتبط با ایثار و شهادت با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار شد .

رونمایی از هفت اثر مرتبط با ایثار و شهادت در سمنان

به گزارش ایسنا، این آثار شامل چهار عنوان کتاب، دو عنوان اثر چندرسانه‌ای و یک نرم افزار اندروید است که با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان و اهالی فرهنگ و ادب رونمایی شد.

حجت الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان سمنان در این آئین گفت: با تلاش دوستداران فرهنگ و ایثار امسال هشت اثر مرتبط با ایثار و شهادت در استان سمنان رونمایی شده است و با رونمایی از این هفت عنوان شمار آثار چاپ و منتشر شده مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان به ١١٢ اثر رسید.

در این مراسم از کتاب "ماهی مجنون" مجموعه اشعار ناصر حامدی، "از تبار غیورمردان" اثر خالق شاه‌حسینی در ارتباط با شهدای ایل الیکایی شهرستان آرادان، کتاب "مرد کوچک" اثر فرزانه نعیمی و "شهرداران بهشت" اثر شاعر و نویسنده سعید انصاری که با موضوع شهدای شهرستان مهدیشهر است رونمایی شد.

همچنین دو اثر چند رسانه‌ای شامل اثر معرفی شهیدان مؤمنی که شامل سه برادر شهید از شهرستان دامغان است و ذوالفقارخانیان دو شهید از مهدیشهر و نیز نرم افزار اندروید مرتبط با ٧٦ شهید امام زاده اشرف سمنان نیز رونمایی شد.

استان سمنان در دوران دفاع مقدس قریب سه هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است و از نظر تعداد شهدا در ردتبه هایبرتر در بین استان‌های کشور قرار دارد.

٢٢ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان