سکوت مطلق باشگاه در عجیب ترین تمرین فصل رئال

سانتیاگو سولاری روزها و شاید ساعات انتهایی حضورش روی نیمکت رئال را پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال شب گذشته در زمین وایادولید 1-4 به پیروزی رسید و حتی این برد پرگل از حواشی و شایعات باشگاه کاسته است.

پس از دو شکست متوالی از بارسلونا و سپس باخت تحقیرآمیز 1-4 مقابل آژاکس که به حذف رئال از لیگ قهرمانان منجر شد، مشخص بود که سولاری دیگر روی نیمکت رئال ماندنی نخواهد بود و در روزهای گذشته، صحبت از بازگشت مورینیو و نیز زیدان به میان آمده است .

پیروزی شب گذشته بر وایادولید، تغییری در نظر سران باشگاه ایجاد نکرده و چهره ناراحت پرز روی سکوهای ورزشگاه خوزه سوریا پس از گل سوم رئال، بیانگر همه چیز بود.

تصور می شد امروز خبر برکناری سولاری اعلام شود اما در باشگاه، سکوتی مطلق در این مورد حکمفرماست و کسی حاضر به تایید و یا رد این خبر نیست. حتی امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال نیز شب گذشته ترجیح داد در پاسخ به سوالی در مورد آینده سولاری سکوت کند.

در چنین اوضاعی، تمرین رئال نیز برگزار شد. تمرینی عجیب چرا که معمولا در روزهای پس از بازی و زمانی که یک هفته تا بازی بعدی فاصله است، به بازیکنان مرخصی داده می شود اما سولاری تمرین امروز را لغو نکرد. اتفاقی که برای بسیاری عجیب جلوه می کرد. او در انتهای تمرین نیز کارهای روتین خود را انجام داد و بر خلاف انتظارات، با بازیکنان خداحافظی نکرد تا مشخص شود که هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده او گرفته نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان