ماهان شبکه ایرانیان

احتمال بازگشت بسته‌های اینترنتی بلند مدت اپراتورها بالا رفت [به روز رسانی: بازگشت بسته‌های بلند مدت]

به روز رسانی ۲۱ اسفند ماه:

احتمال بازگشت بسته‌های اینترنتی بلند مدت اپراتورها بالا رفت [به روز رسانی: بازگشت بسته‌های بلند مدت]

به روز رسانی 21 اسفند ماه: 

بسته‌های اینترنت بلند مدت در اپراتورهای موبایل مجدداً به حالت قبلی برگشته‌اند. روز گذشته همراه اول با ارسال پیامکی به مشترکین خود اعلام کرد که با پایان یافتن بسته فعلی، بدون تغییر در روال پیشین، می‌توانند استفاده از بسته‌های رزرو شده را ادامه دهند.

وزیر ارتباطات نیز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، بازگشت بسته‌های اینترنت پرحجم و بلند مدت ایرانسل را اعلام کرد.


بسته‌‌های بلند مدت اینترنت که چند روز قبل توسط اپراتورها حذف شده بودند به دستور وزیر ارتباطات مجددا فعال خواهند شد. شنیده‌‌های دیجیاتو حاکی از این است که اپراتور‌های تلفن همراه کشور بسته‌‌های اینترنت حذف شده را در مهلت مقرر شده و با همان قیمت قبل به کاربران ارائه خواهند کرد.

چند روز قبل بسته‌‌های اینترنت بلند مدت از لیست دو اپراتور همراه اول و ایرانسل حذف شدند و به جای آنها بسته‌‌هایی با حجم کمتر و مدت زمانی کوتاه‌تر در اختیار کاربران قرار گرفت. به این ترتیب کاربران پرمصرفی که خواستار حجم بیشتر بودند، مجبور شدند تا بسته‌‌های کوتاه مدت خریداری کنند و یا آنکه گزینه انصراف را از رزرو بسته را انتخاب کنند. در نتیجه همانطور که انتظار می‌رفت کاربران پرمصرف به این اقدام ناگهانی اپراتورها اعتراض کردند و به نظر می‌رسد اعتراضات آنها نتیجه‌بخش بوده است.

بسته‌‌های اینترنتی

وزیر ارتباطات بعد از بررسی این شکایات در توییتر خود اعلام کرد که دستور بازگرداندن بسته‌‌ها صادر شده و اپراتورها 48 ساعت برای این کار زمان دارند. «محمدجواد آذری جهرمی» همچنین تاکید کرد که اپراتورها بهتر است به جای افزایش تعرفه، سیاست مدیریت هزینه‌‌های مازاد را پیگیری کنند.

حالا 24 ساعت از مهلت تعیین شده توسط وزیر ارتباطات گذشته و هنوز پیامکی مبنی بر بازگردانده شدن بسته‌‌های اینترنت بلند مدت به کاربران ارسال نشده است. اما شنیده‌‌های دیجیاتو خبر از آن می‌دهد که این دو اپراتور تصمیم دارند بسته‌‌های اینترنت را مجددا با همان قیمت قبل به کاربران عرضه کنند.

بسته‌‌های اینترنتی

گفتنی‌ست حذف بسته‌ها و معرفی بسته‌های جدید امری است که در چند ماه اخیر برای اپراتورها چند باری رخ داده و تغییرات فعلی نیز بار دیگر واکنش کاربران را در پی داشته است. ‌پیش‌تر مسئولان برخی از این اپراتورها به دیجیاتو گفته بودند که اپراتورهای موبایل بسته به تغییرات سیاستی و مارکتینگی خود، بسته‌های اینترنت را دستخوش تحولات می‌کنند تا هزینه‌ها کاهش یابد و البته این تغییرات با نگاه به نوع عمده مصرف کاربران صورت می‌گیرد. آنها باور دارند که تغییر بسته‌ها به گران شدن آنها منجر نشده و شیب قیمت‌ها کمی بالا رفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان