اعلام فهرست ۲۳نفره تیم ملی کلمبیا توسط کی‌روش

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا، فهرست اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی این کشور برای دو بازی دوستانه مقابل ژاپن و کره‌جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان که بعد از جام ملتهای آسیا با ایران خداحافظی کرده و سکان هدایت تیم ملی کلمبیا را بدست گرفت، اولین فهرست دعوت‌شدگان به تیم ملی کلمبیا بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی این تیم را اعلام کرد. تیم ملی کلمبیا در روزهای بیست و دوم و بیست و ششم ماه مارس در دو بازی دوستانه به ترتیب به مصاف دو تیم ژاپن و کره‌جنوبی خواهد رفت.

 

 

کی‌روش که در این دو بازی دوستانه برای اولین بار شاگردان خود را در بازی‌های رسمی محک خواهد زد، فهرست بیست و سه نفره‌ای از ستاره‌های کلمبیایی حاضر در لیگ کلمبیا و لژیونرهای حاضر در لیگهای مختلف اروپایی و غیراروپایی را اعلام کرده. از جمله نامدارترین ستاره‌های کلمبیایی که توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شده‌اند می‌توان به خامس رودریگز و فالکائو اشاره کرد.

 

 

خامس که ستاره بزرگ کلمبیا به حساب می‌آید در بایرن مونیخ آلمان بازی می‌کند. خامس پیش از این سابقه بازی در رئال را دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در مونیخ به سر می‌برد. رادامل فالکائو، ستاره موناکوی فرانسه هم در این تیم یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها است و بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد.

 

کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از اعلام فهرست بیست و سه نفره تیم ملی کلمبیا گفت:" دو بازی دوستانه ما مقابل ژاپن و کره جنوبی فرصتی است تا خودمان را بشناسیم و برنامه کاری تیم ملی کلمبیا را طرح‌ریزی کنیم. هدف ما رسیدن به ثبات و روندهای ماندگار در تیم ملی کلمبیا است. این بازی‌ها در عین حال فرصتی است تا استعدادهای جوان را در کنار ستاره‌های بزرگ محک بزنیم و عملکرد آنها را زیر نظر بگیریم".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان