ماهان شبکه ایرانیان

فاریا: الدحیل مدعی جدی جام است

سرمربی الدحیل می گوید این تیم برای کسب بهترین نتیجه در مسیر صعود به ریاض سفر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل قبل از دیدار با الهلال گفت: بازی خیلی سختی در انتظار ما است و با یک باشگاه بزرگ در قاره دیدار می کنیم. به ریاض آمدیم تا نتیجه ای مناسب برای صعود کسب کنیم. الدحیل برای همه حریفان احترام قائل است و همه بازیکنان برای کسب نتیجه دلخواه تلاش می کند.

سرمربی الدحیل درباره ادامه غیبت مادیبو و معزعلی در این دیدار تصریح کرد: از زمانی که سرمربی تیم شدم، معزعلی به دلیل مصدومیت در کنار تیم نبود و مادیبو نیز تنها یک دیدار به میدان رفته است. با وجود اینکه آنها بازیکنان مهمی هستند، باید با همه ظرفیت ها کنار بیاییم. بازیکنانی داریم که از لحاظ بدنی و فنی آماده هستند و منتظر بازگشت آنها هستیم تا دست ما  را برای بقیه بازی ها باز بگذارند. اکنون با همه بازیکنان تعامل دارم و می خواهم از آنها استفاده کنم.

فاریا در پایان درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: الدحیل به صورت جدی در این جام حضور پیدا کرده و شروع خوبی با 3 گل داشتیم. تیم برای بازی های بعدی به پیش می رود و امیدواریم یک روحیه مناسب برای بهترین عملکرد ممکن داشته باشیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.


وی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: در لیگ قهرمانان قدم به قدم جلو می رویم و از اهمیت بالای رقابت ها و همه بازی ها اطلاع داریم و هر امتیاز این گروه سخت به دست می آید. در گروه ما تیم های قوی حضور دارند و همه در این گروه تلاش خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان