جشنواره جام‌جم ۱۸:۳۰ روی آنتن

خبرگزاری تسنیم: جشنواره‌جام‌جم امشب با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولین سازمان صداوسیما در مرکز همایش‌ها از ساعت 18:30 اختتامیه پنجمین دوره خود را برگزار می‌کند. این در حالیست که 8 بخش به علاوه آثار مردمی معرفی خواهند شد و در هر بخش سه تندیس به برترین‌ها اهداء می‌شود. مسعود احمدی‌افزادی دبیر جشنواره جام‌جم در این باره گفت: در هر بخش سه تندیس به برگزیدگان اهداء می‌کنیم به غیر از بخش‌های نمایش و برنامه‌های ترکیبی که به دلیل پیچیدگی و وسعت تعداد تندیس‌های بیشتری خواهند داشت. البته در بخش مردمی هم یک تندیس برتر به نفرات برگزیده اهداء خواهد شد.

او درباره برگزاری یک برنامه مجزا ویژه آگهی و تبلیغات تلویزیون، تصریح کرد: به دلیل حجم انبوه و تنوع آثار رسیده کمیسیون آگهی و تبلیغات تلویزیون به دبیرخانه جشنواره جام‌جم، در شورای سیاستگذاری جشنواره به این نتیجه رسیدیم که برای تعیین تکلیف این آثار، برنامه مجزایی در بهار سال آینده داشته باشیم تا نفرات و محتوای برتر این حوزه معرفی شوند.

دبیر جشنواره جام‌جم درباره تقدیر از نویسنده سریال «پایتخت» افزود: جشنواره پنجم در حالی برگزار می‌شود که ما امسال سیدضیاءالدین دری کارگردان، حسین محب‌اهری و صدا‌های ماندگاری که فراموش نشدنی هستند را از دست دادیم. نمی‌توانیم تلویزیون و آثارش را ببینیم و نام بزرگانی، چون حسین عرفانی، مهدی آرین‌منش، بهرام زند و محمد عبادی را فراموش کنیم. این جشنواره جام‌جم به یاد این بزرگان و پیشکسوتان آغاز می‌شود. در کنار این یادبود‌ها و بزرگداشت‌ها، از دو چهره ارزشی سازمان صداوسیما هم تقدیر به عمل خواهد آمد. شخص دیگری را هم در این چند روز باقی‌مانده به نوروز 98 از دست دادیم و او نویسنده شاخص سریال‌های طنز تلویزیون خصوصاً سریال «پایتخت» بود ما ان‌شاالله از تلاش‌های این هنرمند فقید تقدیر و تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جام‌جم به مدت سه ساعت طول می‌کشد، تأکید کرد: امیدواریم طبق برنامه پیش برویم، چون حدود سه ساعت پیش‌بینی کرده‌ایم. البته برنامه به جهت اهدای جوایز آثار متنوع و حوزه‌های مختلف و پرحجم نمایشی، سریالی و برنامه‌های ترکیبی، سنگین و زمان‌بر است و ماه‌ها تلاش داور‌ها که برای مستند، پویانمایی، برنامه‌های ترکیبی و سریال‌ها یک ماه تا 45 روز بررسی‌هایشان به طول انجامید را امشب در اختتامیه پنجمین جشنواره جام‌جم شاهد خواهیم بود. حتی نگاه‌های خود مردم هم در بخش انتخاب آثار مردمی نشان می‌دهد که چقدر نکته‌سنج و دقیق شده‌اند. مخاطبین هم می‌توانند آیین اختتامیه جشنواره پنجم جام‌جم را از ساعت 18:30 روی آنتن شبکه پنج سیما دنبال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره جام‌جم در قالب ویژه‌برنامه «خیابان جام‌جم» در حالی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود که پخش زنده مسابقات پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را ساعت 19 و 19:15 از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان