حمله تند بهروز رهبری‌فرد به علی پروین

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز (سه شنبه) تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب 98 فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود شاگردان علی پروین به پایان رسید، اما در دقایق پایانی این مسابقه درگیری شدیدی بین بهروز رهبری‌فرد، مدافع تیم منتخب 98 و بهنام طاهرزاده، مهاجم تیم پیشکسوتان پرسپولیس به وجود آمد که باعث شد بازی بعد از همین جنجال به اتمام برسد.

رهبری‌فرد در مورد این اتفاق گفت: وقتی علی پروین امثال کوروش برمک، جلیل آزدم و بهنام طاهر‌زاده را که کلاً یک نیمه در پرسپولیس بازی نکرده‌اند در کنار محمد پنجعلی و فرشاد پیوس که سال‌های سال در این تیم بودند و به افتخارات زیادی رسیدند، در یک تیم قرار می‌دهد، نمی‌شود انتظار داشت حرمت‌ها حفظ شود. آقای پروین! چقدر گفتم حرمت تیم پیشکسوتان را نگه دار و اجازه نده هر کسی که از بغل باشگاه پرسپولیس رد شده است، عضو تیم پیشکسوتان شود. آقای پروین! چرا باید بهنام طاهرزاده که کلاً 33 دقیقه پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد یک میلیون از تیم پیشکسوتان حقوق بگیرد و پنجعلی و پیوس هم همین مبلغ یا حتی لیدر و تدارکات تیمت هم همین مبلغ را دریافت کنند؟! آقای پروین! با این کار برای پیشکسوتان واقعی پرسپولیس حرمت نمی‌گذارید.

کجای دنیا سرمربی قرارداد مالی بازیکنان را می‌بندد؟!
وی که بسیار عصبانی بود، یادآور شد: آقای پروین! زمانی که سرمربی پرسپولیس هم بودید شما قرارداد بازیکنان را تعیین می‌کردید و الان هم که یکی مثل سعید شیرینی خواسته شرکت پیشکسوتان را تشکیل دهد باز خودتان را وسط انداخته و پول‌ها را شما تعیین می‌کنید؟! کجای دنیا سرمربی قرارداد مالی بازیکنان را می‌بندد؟ وقتی بازیکن بودم رفتم پیش عابدینی گفتم چرا قرارداد من چهار میلیون تومان است، اما کریم باقری باید یکصد میلیون بگیرد که البته نوش جانش. عابدینی هم گفت، پروین گفته است. آن زمان او حق من را خورد و الان هم با این طور پول تقسیم کردنش حق پیشکسوتان واقعی باشگاه را ضایع می‌کند.

حقوق حمید جاسمیان و لیدر پروین یک مبلغ است
رهبری‌فرد در پاسخ به این سؤال که دلیل درگیری‌اش با طاهرزاده چه بوده است، عنوان کرد: در بازی من توپ را کاشتم تا خطا را بزنم که طاهرزاده آمد توپ را شوت کرد. گفتم برای چه این کار را می‌کنی؟ او هم با لفظ بد گفت: «حرف نزن». من هم از کوره در رفتم و شروع کردم به داد و فریاد بر سر علی پروین که چرا امثال این آدم‌ها را به تیم پیشکسوتان پرسپولیس آورده است. من اصلاً تیمی که پروین قرارداد‌های مالی‌اش را پرداخت کند، قبول ندارم. برای همین هم به این تیم نرفتم. یک بار رفتم دیدم محمد صادقی و حمید جاسمیان در هوای سرد آنجا هستند، پرسیدم شما چرا با این سن و سال و در این هوا اینجا آمده‌اید؟ گفتند؛ نیاییم علی پروین حقوق ماهی یک میلیون تومان ما را قطع می‌کند! واقعاً این انصاف است که حمید جاسمیان با آن همه سابقه درخشان ماهی یک میلیون تومان بگیرد آن وقت لیدر علی پروین هم همین رقم حقوق بگیرد؟!

به اصرار خداداد رفتم
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نمی‌خواستم حتی در بازی دوستانه امروز هم شرکت کنم، اما خداداد عزیزی اصرار کرد که بیایم. به‌هرحال می‌دانستم که چه خبر است و دلم نبود بروم. الان هم در اتفاق رخ داده پروین را مقصر می‌دانم که تیم پیشکسوتان را کوچک و بی‌ارزش کرده، چون حرمت پیشکسوتان واقعی را نگه نداشته است. خدا را شکر که منتی از سوی پروین بر سر من نیست. نه او باعث شد به پرسپولیس بروم و نه زمانی که از این تیم رفتم او آنجا بود. فقط در جوانی حق مرا ضایع کرد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان