احمدی‌نژاد بعد از بازی استقلال و العین چه گفت؟

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد که برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و العین به ورزشگاه آزادی رفته بود در پایان این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در جمع جامعه ورزش حضور پیدا کنم و یک بازی خوب را از نزدیک ببینم. بازی خوبی را شاهد بودیم. دوست داشتم که استقلال برنده این مسابقه شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تاثیر روانی شکست در بازی گذشته و خستگی موجب شد تا استقلال در این مسابقه نتواند 3 امتیاز را کسب کند. امیدوارم تمام نماینده‌های ایران در بازی‌های خود موفق باشند و بتواند به مرحله بعدی صعود کنند؛ همچون ذوب‌آهن که شب گذشته توانست حریف خود را شکست دهد.

رئیس جمهور سابق ایران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال بسیار تلاش می‌کنند و امیدارم هوای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند را بیشتر داشته باشند، چراکه آن‌ها نماینده‌های ایران هستند. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بازی‌های آن‌ها فشرده نباشد تا بتوانند در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

احمدی‌نژاد درمورد جو ورزشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه جو ورزشگاه خوب و با نشاط بود و تماشاگران تا لحظه آخر تیم خود را تشویق کردند. ماموران امنیتی هم زحمت کشیدند و امنیت هواداران را به خوبی تامین کردند. دست همگی درد نکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان