شکسته شدن سکوت و بغض فردوسی‌پور در جشنواره جام جم

خبرگزاری ایسنا: این تهیه‌کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» در سخنانی که چندین بار در آن تاکید کرد سخت‌ترین سال کاری‌اش را سپری کرده است، همچنین تاکید کرد که گرفتن دو جایزه از کارشناسان رسانه و نیز مردم، پاسخی بوده است به همه سختی‌هایی که به او و گروه همکارانش تحمیل شد.

فردوسی‌پور پس از دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم، چنین اظهار کرد: خوشحالم که امسال در سخت‌ترین سال کاری‌ام دو جایزه گرفتم؛ یکی از هیأت داوران برای بهترین برنامه ترکیبی و دیگری از مردم.

مجری و تهیه‌کننده «نود» خود را فرزند رسانه ملی دانست و این‌گونه عنوان کرد که به رسانه مدیون است.

فردوسی‌پور گفت: در این 22 سال، در رسانه صادقانه و پاک کار کردم.

او در عین حال گفت: خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری‌ام که در رسانه‌ی خودم هم به من بی‌مهری شد، دیده شدم؛ هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه. جایزه دوم که مردم به من دادند بسیار برایم ارزشمند است و نمی‌دانم با چه زبانی از مردم تشکر کنم.

او که در حین صحبت‌هایش منقلب شده بود، گفت: برای سختی‌هایی که امسال کشیدم منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارم.

فردوسی‌پور با اشاره به اختلال در سیتم رای‌گیری در جشنواره جام‌جم، از وزیر ارتباطات، پلیس فتا و همچنین معاون سیما و ستاد برگزاری جشنواره که از آرای مردمی صیانت کردند، تشکر کرد و یادآور شد که صیانت از آرای مردمی همواره از خط قرمزهایش بوده است.

او جایزه‌اش را متعلق به مردم دانست.

حاشیه:

کارگردان تلویزیونی مراسم اختتامیه جشنواره جام جم، از میانه‌ی صحبت‌های فردوسی‌پور که به‌نوعی غافلگیرکننده بود، به طور متمرکز، تصویر چهره‌ی مدیر جوان شبکه 3 سیما را که برنامه نود در آن تولید و پخش می‌شود، پخش کرد. علی فروغی - مدیر شبکه سه سیما - دست‌کم به استناد تصویری ممتد که از تلویزیون پخش شد، به‌رغم تشویق چندباره فردوسی‌پور توسط حاضران در سالن، به‌کل از دست زدن برای او خودداری کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان