حسن سلطانی مجری ماه خدا شد

خبرگزاری تسنیم: ماه مبارک رمضان، تلویزیون ویژه به سحر و افطار می‌پردازد و برای آن برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است. یکی از این برنامه‌ها «ماه‌خدا» است که از شبکه یک سیماسحر‌های ماه مبارک روی آنتن می‌رود. بعد از چند سالی که مجری آن حسن سلطانی بود سال گذشته محمدهادی صلح‌جو مسئولیت اجرا را برعهده گرفت و سلطانی در برنامه «ماه نشان» که از شبکه افق پخش می‌شد با موضوع حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های کوچک تولیدی و حمایت از کالای ایرانی، اجرای برنامه رابرعهده داشت.

به تعبیربرخی از صاحب‌نظران سال گذشته برنامه «ماه خدا» نتوانست آن مقبولیت و جذب مخاطب را همچون سنوات قبل به همراه داشته باشدو شاید جای خالی مدیریت اجرا و تجربه سال‌های متمادی "حسن سلطانی" احساس می‌شد که چندین سال پشت سر هم مجری «ماه خدا» بود. البته ناگفته نماند که به لحاظ دینی و مذهبی، محمدهادی صلح‌جو به عنوان قاری قرآن و مجری فعال در حوزه‌های قرآنی هم تلاش‌های خود را برای ارتقاء و جذب مخاطب سحرگاهی تلویزیون انجام داد. به هر حال قرار است دوباره از ماه مبارک رمضان 98، حسن سلطانی اجرای «ماه خدا» را برعهده بگیرد. خبری که این مجری پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تأیید کرد.

حسن سلطانی مجری پیشکسوت تلویزیون تصریح کرد: خدا را شاکرم که دوباره این توفیق را پیدا کردم در سحر‌های ماه مبارک رمضان جزو خدمتگزاران سفره ضیافت الهی باشم و «ماه خدا» را در شبکه یک اجرا کنم. قطعاً نتوانستم و نمی‌توانم شایسته و بایسته اوقات نورانی وبی بدیل سحر‌های ماه مبارک رمضان انجام وظیفه کنم، ولی ازصاحب رمضان مدد می‌طلبم و همه تلاش و سعی‌ام را بکار خواهم بست تاشاید انجام وظیفه من و همکارانم در این برنامه مرضی رضای حق و مورد رضای سحرخیزان قرار بگیرد اگرچه باظرفی کوچک وتوانی اندک درزمره خدمتگزاران سفره رمضان به حساب آئیم.

وی در پاسخ به این سوال که «ماه خدا» با چه ساختاری روی آنتن خواهد رفت، تأکید کرد: می‌دانید که سحر ماه مبارک رمضان به تعبیر اهل معرفت، حدیث بنده با خداست. سحر خلوت بندگی است؛ در سحر سفارش به دعا و مناجات و راز و نیاز شده است ... دعای ابوحمزه، دعای سحر، دعای افتتاح، این ادعیه آسمانی مشحون از تکه‌ها و نکته‌های عاشقانه و عارفانه است. برنامه من آنست که باتنوع در ساختار و محتوای معرفتی و غنای ویژه آن لحظات ناب بندگی، اوقات و فرصت مغتنمی را برای همراهان سحری خویش فراهم نمایند و تهیه کننده مجرب و پرتلاش برنامه هم تمام سعی و تلاش و تجربه خود را دراین ایام باقیمانده بکار بسته تا بتواند برنورانیت آن اوقات خوش و ناب سحری بیافزاید 0

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه ماه خدا امسال هم ترکیبی از برنامه‌های مناجات، سخنان اهل معرفت، سخن بزرگان از متقدمین و متأخرین و نیز نکات ناب شنیدنی را از علما و اهل فضل و نیز آواز‌های عرفانی و مناجات‌خوانی زنده بهره‌مند خواهیم بود. من بر آن باورم که درسحر‌های ماه مبارک در چنین برنامه‌هایی باید به بیان و شرح حالات آنانی که دلنشینی این لحظات را حس و شیرینی آن را چشیده‌اند پرداخت، و از فرمایشات معصومین علیهم السلام استمداد طلبید که ره چنان رویم که ره روان رفتند. من و همکارانم سعی و تلاشی جمعی خواهیم داشت تا ویژه برنامه سحری شبکه یک «ماه خدا» رضایت خاطر مبارک مهمانان عزیز حضرت حق را برآورده سازد، امامعتقدیم آنکه سخن ما و برنامه ما را دلنشین و جذاب و بیادماندنی میکند آن نگاه لطف و مهر خدای رمضان است امید که قابل این فیض باشیم چراکه به قول خواجه اهل راز: «دلنشین شدسخنم تا توقبولش کردی»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان