مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد

عرضه ۱۴۰ تن گوشت مرغ گرم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

قاسمی‌فرزاد از عرضه ۱۴۰ تن گوشت مرغ گرم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و تعدیل قیمت‌ها در بازار خبر داد.

عرضه 140 تن گوشت مرغ گرم با قیمت 11 هزار و 500 تومان

عرضه 140 تن گوشت مرغ گرم با قیمت 11 هزار و 500 تومانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قاسمی فرزاد مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ضمن اشاره به عرضه کالاهای اساسی در ایام پایانی سال اظهار داشت: بر اساس جلساتی که با حضور معاون استاندار تهران در حوزه اقتصادی با دستگاه‌های مختلف برگزار شده موضوعاتی در خصوص عرضه گوشت قرمز گوسفندی گوساله و منجمد مطرح شده و شرکت پشتیبانی امور دام استان پیگیری‌های لازم را در راستای بهبود عرضه این کالاها در بازار شب عید داشته است.

وی افزود: در روزهای پایانی سال عرضه این اقلام افزایش یافته و به عنوان نمونه در حوزه عرضه گوشت مرغ گرم روزانه 140 تن گوشت را با قیمت 11500 تومان داریم که منجر به تعدیل وضعیت قیمت‌ها در بازار شده است.

قاسمی فرزاد ضمن اشاره به عرضه میوه بازار شب عید نیز یادآور شد: در خصوص عرضه این کالاها نیز تمهیدات لازم انددیشیده شده و بالغ بر 3 هزار و 300 تن سیب دماوند و حدود 4500 تن پرتقال تامسون شمال و والنسیا جنوب ذخیره‌سازی و آماده عرضه است که از روز 25 اسفند ماه به صورت تدریجی در میادین میوه و تره‌بار و در صورت صلاحدید ستاد تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بازار تزریق خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران یادآور شد: عرضه این اقلام در شهرستان‌های استان تهران نیز از طریق مباشرینی که فرمانداران معرفی می‌کنند، توضیح خواهد شد.

وی اشاره‌ای نیز به عرضه گوشت قرمز در استان تهران داشت و خاطرنشان کرد: در خصوص عرضه این محصول نیز 1200 تن گوشت قرمز به مراکز دانشگاهی، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، زندان‌ها و مراکز مصرف عمده اختصاص یافته و در عین حال بالغ بر یک هزار تن گوشت میان پزندگان و صنوف مرتبط توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید: نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری تغییر کرد


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: بالغ بر یک هزار تن گوشت برای مصارف صنعتی مانند کارخانجات تولید سوسیس و کالباس و 1200 تن از طریق تعاونی‌های مصرف دستگاه‌ها، ادارات و نهادها میان کارکنان بخش‌های مختلف توزیع می‌شود. این چهار سهمیه برای کاهش میزان نیاز بازار و تعدیل قیمت‌ها برای استان تهران تخصیص پیدا کرده و امیدواریم تا پایان سال شاهد ثبات در بازار عرضه این محصولات باشیم.

تعدیل قیمت گوشت قرمز با عرضه روزانه 140 تن گوشت 11500 تومانی در بازار

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان