رئیس کل دادگستری استان گلستان خبرداد

کاهش ۳۷ درصدی پرونده‌های مسن در گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با تلاش قضات گلستانی امسال ۳۷ درصد پرونده‌های مسن کاهش یافت.

کاهش 37 درصدی پرونده‌های مسن در گلستانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش قضات گلستانی امسال تعداد بیشتری از پرونده‌های مسن تعیین تکلیف شد و شاهد کاهش 37 درصدی پرونده‌های مسن هستیم.

هادی هاشمیان افزود: بیشتر پرونده‌های مسن در شعب حقوقی هستند که علت طولانی شدن زمان رسیدگی‌ها، کش و قوس‌های ماهیتی این نوع پرونده هاست.

وی اضافه کرد: با کار جهادی قضات ما، از ابتدای امسال تا کنون تعداد پرونده‌های مسن، 37 درصد کمتر شده است.

هاشمیان گفت: کارگروهی از قضات توانمند استان، پرونده‌های مسن را بررسی و برای حل و فصل آن چاره اندیشی کردند که این امر، رسیدگی به پرونده‌های مسن را شتاب داد.

به گفته‌ رئیس کل دادگستری استان گلستان، راه اندازی قرارگاه جلب، رفع نقص پرونده‌ها پیش از ارجاع به شعب و الکترونیکی کردن ابلاغ‌ها از دیگر اقدامات دادگستری استان در سالجاری برای کاهش پرونده‌های مسن و افزایش سرعت رسیدگی‌ها در محاکم بود.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان در ادامه سخنان خود از افزایش سرعت اجرای احکام صادر شده در واحد‌های اجرای احکام کیفری و مدنی هم گفت و افزود: افزایش سرعت اجرای آرای صادر شده در محاکم، مردم را زودتر به حق شان می‌رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان