ماهان شبکه ایرانیان

دیدار استاندار و نماینده مردم سمنان با چند خانواده شهید در روز شهدا

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه به همره معاونین استاندار و فرماندار سمنان در منزل شماری از خانواده‌های معظم شهدای این استان حضور یافتند.

دیدار استاندار و نماینده مردم سمنان با چند خانواده شهید در روز شهدا

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا آشناگر و دکتر احمد همتی با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد قنبریان و شهیدان سید مجید و سید محمد هاشمیان از شهدای جنگ تحمیلی روز شهید را گرامی داشتند.

استاندار سمنان بر لزوم سرکشی به خانواده‌های شهدا تاکید کرد و با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های نظام و کشورند گفت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و امید است که همه ما رهرو این بزرگان باشیم.

وی بر لزوم معرفی بیش از پیش شهدا تاکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که نسل جوان با سیره شهدا و آرمان‌های شهیدان آشنا شوند.

آشناگر بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تاکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است لذا باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت روز شهید از مدیران اجرایی استان خواست که در این روز از خانواده‌های معظم شهدا سرکشی کنند.

آشناگر با بیان اینکه شهدا انسان‌های نورانی بودند و این مدال افتخار دارد خطاب به خانواده شهیدان سید مجید و سید محمد هاشمیان گفت: شما فرزندان خوبی تربیت کرده و راهی نورانی پیش گرفته‌اید شما در نزد خداوند مأجور خواهید بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان