ماهان شبکه ایرانیان

دیدار دانشجویان «دافوس» با خانواده شهید کشوری

دانشجویان و اساتید «محور ۱۳ » دافوس با خانواده شهید سرلشکر خلبان احمد کشوری درشهرستان سیمرغ استان مازندران دیدار کردند و یاد و خاطره دلاورمردی های آن شهید عزیز را گرامی داشتند.

دیدار دانشجویان «دافوس» با خانواده شهید کشوری

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دافوس، در این دیدار که ناخدا طحانی، امام جمعه شهرستان سیمرغ، فرمانده سپاه و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند در مراسمی معنوی ضمن عهد و میثاق دانشجویان با آرمان‌های امام و شهدا، بر ادامه مسیر شهیدان 8 سال دفاع مقدس تاکید شد.

درابتدای این دیدار، ناخدا طحانی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از روند آموزشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: ما برای اینکه چراغ راهی برای این دوره آموزش در منطقه شمال کشور بگیریم فعالیت آموزش عملی محورشناسی را از خانواده شهید کشوری آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید کشوری در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه  ایشان با ضدانقلاب گفت :شهدا تاریخ ساز هستند و شهید کشوری هویت‌ساز بود و در حافظه تاریخ ماندگار شد.

در این دیدار، برادر شهید کشوری نیزضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی فراوان از حضور دانشجویان دافوس در منزل شهید کشوری گفت:صلابت امروز ارتشیان و دلگرمی مردم به امنیتی که شما در کشور ایجاد کرده‌اید میراث به جامانده از خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است .

در ادامه، همسر خلبان شهید کشوری نیز ضمن خوش آمدگویی و ذکر این نکته که شما ارتشیان امروز ارتش اسلام هستید، تصریح کرد :حمایت وخون شهدا است که عزت و سربلندی و امنیت را به کشور ما هدیه کرده است .

وی در ادامه گفت: شهید کشوری همیشه دنبال کارهای برجای مانده بود و سوز و عشق وصف ناشدنی به امام حسین (ع ) و رهبر انقلاب  داشت و همیشه جان  برکف به همراه خانواده در تمام میادین سخت حضوریافت.

در پایان این دیدار دانشجویان در یادمان شهید کشوری و مزار  شهدای شهرستان سیمرغ حضور یافتند و ضمن  نثار گل  و قرائت فاتحه به روح پدر، مادر و برادر شهید کشوری از مقام آنان تجلیل کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان