ازدواج خانم بازیگر با آقای سیاستمدار

ازدواج یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور با یکی از سیاستمداران، از خبر‌های عجیب و جالب توجه چند روز گذشته بوده است. هفته پیش مریم کاویانی، بازیگر ۴۸ ساله با رامین مهمانپرست، یکی از دپیلمات‌های مطرح کشورمان در فرش قرمز اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» ظاهر شده و باعث شگفتی همه شدند.

برترین ها - زینب نثار: ازدواج یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور با یکی از سیاستمداران، از خبرهای عجیب و جالب توجه چند روز گذشته بوده است. هفته پیش مریم کاویانی، بازیگر 48 ساله با رامین مهمانپرست، یکی از دپیلمات های مطرح کشورمان در فرش قرمز اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» ظاهر شده و باعث شگفتی همه شدند.

ازدواج خانم بازیگر با آقای سیاستمدار

با انتشار عکس خانم کاویانی در کنار دپیلمات سرشناس توسط یکی از عکاس های سینمایی، زمزمه ها درباره ازدواج آن ها هم شروع شد. تا این که مریم کاویانی در مصاحبه با خبرآنلاین خبر ازدواجش را با رامین مهمانپرست تایید کرده و گفت: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست». وی اضافه کرده بود که تمایلی ندارد درباره نحوه آشنایی با همسرش و جزییات ازدواج شان توضیحی بدهد.

برخی از منابع خبری اعلام کردند که مریم کاویانی بعد از انتشار خبر ازدواجش، عکس ها و پست های قدیمی اینستاگرامش را حذف کرده است.

ازدواج بازیگران تلویزیون و سینما با اهالی سیاست، حداقل در دهه های گذشته بسیار نادر بوده و به همین جهت ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست، باعث حیرت بسیاری شده است.

مهناز افشار که چند سال پیش، ازدواجش با فرزند یکی از سیاستمداران اصولگرا سر و صدای زیادی راه انداخت، در واکنش به این خبر در توئیترش نوشت: «ازدواج هنری سیاستمدارانه که میگن همینه. خانم هنرمند و آقای دیپلمات. خب؛ پس خدا رو شکر سیمرغ سعادت ازدواج سیاستمدارانه از روی شانه‌های من برداشته شد.»

قبلا مریم کاویانی که ازدواج اولش منجر به جدایی شده، در گفت و گویی اعلام کرده بود که دیگر ازدواج نخواهد کرد. همسر سابق رامین مهمانپرست، فاطمه یعقوبی در اسفند 96 به دلیل سرطان در گذشت که البته خانم کاویانی هم در مراسم ترحیمش حضور داشت.

رامین مهمانپرست کیست؟

ازدواج خانم بازیگر با آقای سیاستمدار

رامین مهمانپرست، متولد 1339 و فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و مدرک MBA است. وی از سال 1392 به عنوان سفیر ایران در لهستان و لیتوانی فعالیت کرده است.

از جمله سوابق مهم مهمانپرست، فعالیت به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت احمدی نژاد از 1388 تا 1392 بوده است. او همچنین مدتی ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه را هم عهده دار بود. رامین مهمانپرست سوابق دیگری مانند سفیر ایران در تایلند و قزاقستان، مدیرکلی هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد. از نکات قابل توجه در مورد آقای مهمانپرست کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 و سپس انصراف از شرکت در این انتخابات است.


مریم کاویانی کیست؟

ازدواج خانم بازیگر با آقای سیاستمدار

مریم کاویانی، متولد سال 1349 در اهواز از والدینی با اصالت مازندرانی و دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری است. او ازدواجی داشته که منجر به جدایی شده و حاصل آن یک فرزند پسر است.

خانم کاویانی چند سال به عنوان پرستاری مشغول به فعالیت بود و بعد خیلی تصادفی وارد حرفه بازیگری شده است.به گفته مریم کاویانی در دورهمی، او در 34 سالگی به اصرار نادر مقدسی در یکی از کارهای ایشان نقشی کوتاه به عنوان یک پزشک بازی می کند و بعد هم کم کم در نقش های دیگر ظاهر می شود. ویلای من، او یک فرشته بود و راه شب از جمله سریال های موفق این بازیگر هستند.

خانم کاویانی در برخی از فیلم های سینمایی مانند هوو، اسپاگتی در هشت دقیقه و یکی برای همه ایفای نقش کرده است. او نقش کوتاهی هم در فیلم «قرارمون پارک شهر» ایفا کرده که هم اکنون بر روی پرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان