محکومیت سلمان خدادادی صحت دارد؟

یک سایت خبری که پیش از این برخی خبرهای بدون منبع را منتشر و پس از آن مورد تکذیب واقع شده بود ادعا کرده است که سلمان خدادادی محکوم شده است. 

با این حال هنوز نمی توان در مورد قطعیت خبر محکومیت سلمان خدادادی نظری داد. 

پیش از این رویداد 24 اعلام کرده بود که یک مقام مسئول در شهرستان ملکان که نخواست نامش فاش شود،خبر داده به آن‌ها اعلام شده در این خصوص مصاحبه نکنند، اما اطلاع داد که دادستانی ملکان در حال پیگیری موضوع است و پرونده‌ای در دادگستری برای این منظور تشکیل شده است.

هم چنین فارس در سال 87 گزارش داده بود که حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی پرونده سلمان خدادادی منتخب مردم ملکان در دستور کار روز چهارشنبه آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد، گفت: در این جلسه گزارش کمیسیون تحقیق مجلس در خصوص رد اعتبارنامه سلمان خدادادی در صحن مجلس قرائت خواهد شد و سپس خدادادی به دفاع از خود خواهد پرداخت. وی افزود: پس از آن پیشنهاد کمیسیون تحقیق مجلس مبنی بر رد اعتبارنامه خدادادی به رای مجلس گذاشته می‌شود و چنانچه نصف بعلاوه یک نمایندگان حاضر در مجلس به رد اعتبارنامه خدادادی رای دهند، وی باید از مجلس خداحافظی کند. سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس هفتم بود که به مجلس هشتم نیز راه یافت. وی در اواخر مجلس هفتم به خاطر برخی مسائل بازداشت و روانه زندان شد و با قرار وثیقه 150 میلیونی نقدی آزاد شد. با آغاز بکار مجلس هشتم، اعتبارنامه سلمان خدادادی جهت بررسی به شعبه 13 بررسی‌کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس ارجاع شد که با اعتراض فاطمه آلیا منتخب مردم تهران و برخی دیگر از نمایندگان مواجه شد. شعبه 13 اعتبار نامه خدادادی را رد کرد و گزارش این شعبه در صحن مجلس قرائت شد. این اعتبار نامه جهت بررسی به کمیسیون تحقیق مجلس ارجاع شد. کمیسیون تحقیق نیز اعتبارنامه خدادادی را پس از بررسی رد کرد. 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان