گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

ابرقهرمان کمدین هالیوود نوروز امسال به سینماها می‌آید

فیلم سینمایی شزم! ساخته کمپانی برادران وارنر در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ به صورت ریل‌دی سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی شزم! ساخته کمپانی برادران وارنر در تاریخ 5 آوریل 2019 به صورت ریل‌دی سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

کمپانی فیلمسازی ابرقهرمانی "دی سی کامیکس" برای مقابله با درخشش رقیب خود یعنی کمپانی مارول در صدد اکران فیلمی جدید از کاراکتری است که تا به حال در آثار حضور جدی نداشته است.

ابرقهرمان کمدین هالیوود نوروز امسال به سینماها می‌آید//////////////////چهارشنبه

"شزم" فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم به کارگردانی "دیوید اف. سندبرگ" که به عنوان هفتمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "شزم" را "هنری گِیدن" و "دارن لمکه" فیلمنامه نویسان مطرح سینمای هالیوود بر عهده دارند

ابرقهرمان کمدین هالیوود نوروز امسال به سینماها می‌آید//////////////////چهارشنبه

از بازیگران این فیلم می‌توان به "زکری لی‌وای" و "اشر آنجل" در نقش شزم، مارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا، گریس فولتن در نقش مری بَتسون، جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن و یان چن در نقش یوجین چوی اشاره کرد.

این فیلم اولین نسخه سینمایی بر اساس این شخصیت پس از فیلم ماجرا‌های کاپیتان مارول (نام اصلی شخصیت) محصول سال 1941 به‌شمار می‌رود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان