بیش از ۲۰ مدل سبزه عید ۹۸

مدل سبزه عید ۹۸ با تم‌های مختلف از جمله سنتی، فانتزی، عروسکی، سبزه خوک و... طراحی شده و با بذر گندم، عدس، ماش، خاکشیر، شاهی و... امکان‌پذیر است. انتخاب مدل سبزه عید ۹۸ و تزیین سبزه عید به خلاقیت شما بستگی دارد.

عکس سبزه عید به شکل خوک و لاو

ستاره ؛ سرویس خانه‌داری - وقتی عطر بهار استشمام می‌شود و خبر از نزدیک بودن عید نوروز می‌دهد، خانم‌ها به تکاپو می‌افتند که سفره هفت‌سین زیبا درست کنند که یکی از بخش‌های مهم آن درست کردن سبزه عید برای سفره هفت سین است. ما در ستاره قبلاً چگونگی سبز کردن سبزه را در مطلب آموزش کاشت انواع سبزه عید نوروز نوشتیم. اکنون نوبت آن است که عکس مدل سبزه نوروز 98 را ببینیم.

برای شروع کار بهتر است تصمیم بگیرید که تم سفره هفت‌سین که در نظر دارید چیست؟ سنتی؟ فانتزی؟ عروسکی؟ این به سلیقه شما بستگی دارد و هرکدام زیبایی‌های خاص خودشان را دارند. در ادامه مطلب سعی کردیم همه سلیقه‌ها را در نظر بگیریم و مجموعه‌ای از عکس سبزه هفت سین 98 را برای مخاطبانمان فراهم کنیم.


در صورتی که مدل سبزه عید 98 خاصی مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست زیر به مدل دلخواه خود برسید.


مدل سبزه عید 98 سنتی

تا چند سال قبل انتخاب بیشتر خانم‌ها برای سبزه عید، سبزه گندم بود. البته بذرهای شاهی، خاکشیر و... روی گلدان و کوزه نیز جزو طرح‌های سنتی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه عید نوروز یک سنت باستانی است، بسیاری از ما علاقه‌مند هستیم سفره هفت‌سین و سبزه عید 98 را به سبک سنتی طراحی کنیم و مدل هفت سین سنتی با وسایل قدیمی و جدید بسازیم. پس معطل چه هستید؟ عکس‌های سبزه عید را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.


عکس سبزه عید به شکل سبد

 

عکس سبزه عید به شکل درخت

 

عکس سبزه عید به شکل قلب

 

مدل سبزه عید 98

 

عکس سبزه عید و تخم مرغ رنگی

 

مدل سبزه عید 98

 

مدل سبزه عید 98 زیبا

 

مدل سبزه عید 98 سبد

 

عکس سبزه گندم ساده

 

عکس سبزه گندم مینیمالیستی

 

مدل سبزه عید 98 فانتزی و مدرن

مدل سبزه فانتزی برای هفت سین با سبک زندگی جوان‌ها و کسانی که به دنبال سادگی هستند، جور درمی‌آید. بسیاری از سبزه‌های مدرن به سبک مینیمال طراحی شده‌اند و فضای کمی اشغال می‌کنند.

مدل سبزه عید 98 زیبا

عکس مدل سبزه عید 98 مدرن

 

عکس مدل سبزه فنجانی

 

عکس سبزه عید ظرف چوبی

 

عکس مدل سبزه عید همراه هفت سین

 

مدل سبزه عید 98 جا تخم مرغی

 

مدل سبزه عید 98 زیبا

 

عکس سبزه عید در تنگ


آموزش این سبزه و دیگر اجزای سفره هفت سین در مطلب ایده‌های جذاب برای تزیین سفره هفت سین در سال 98 آورده شده است.

 

مدل سبزه عید 98 عروسکی

سبزه عروسکی عید نوروز  احتمالاً مورد استقبال خانم‌هایی قرار می‌پیرند که با بچه‌های کوچک کار می‌کنند و به دنبال هدیه دادن به آنها هستند. آنهایی که کودک درون سرزنده و بانشاط دارند نیز از سبزه‌های عروسکی خوششان می‌آید. این نوع سبزه‌ها بسیار متنوع خواهند بود؛ که در ادامه نمونه‌هایی از آنها را خواهید دید.

 

عکس سبزه عید عروسکی در تخم مرغ

عکس سبزه عید عروسکی ایموجی

 

عکس سبزه عید عروسکی مو سبزه

 

عکس سبزه عید عروسکی با جوراب

 

سبزه عید به شکل خوک

آخرین مدل سبزه عید 98 سبزه خوک است، چرا که سال 98 سال خوک است و برای هماهنگی سبزه ممکن است در ظرف‌هایی به شکل خوک کاشته شود.

 

عکس سبزه عید به شکل خوک

مدل سبزه عید 98

 

عکس سبزه عید عروسکی مدل خوک

 

امیدواریم از مجموعه مدل سبزه عید 98 لذت برده باشید. از طریق ارسال نظر برایمان بنویسید کدام مدل سبزه را بیشتر دوست داشتید و برای عید نوروز چه سبزه‌ای در نظر دارید. اگر هنوز انتخاب نکرده‌اید که چه بذری را سبز کنید، به مطلب انواع بذر سبزه عید و زمان کاشت هرکدام نگاهی بیندازید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر