عباسی در گفت‌وگو با میزان:

ناگهان درخت اولین تجربه بازیگری من بود/پیمان معادی به شدت در بازیگری کمکم کرد

بازیگر فیلم ناگهان درخت گفت: حضورم در این فیلم به شدت لذت بخش بود. من برای اولین بار روبروی دوربین رفته‌ام و شک نکنید که اگر این فیلم را کسی به جز صفی یزدانیان می‌ساخت هیچگاه وارد بازیگری نمی‌شدم.

زهره عباسی بازیگر فیلم سینمایی "ناگهان درخت" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص بازی در این فیلم سینمایی و همکاری با صفی یزدانیان گفت: حضورم در این فیلم به شدت لذت بخش بود. من برای اولین بار روبروی دوربین رفته‌ام و شک نکنید که اگر این فیلم را کسی به جز صفی یزدانیان می‌ساخت هیچگاه وارد بازیگری نمی‌شدم.

وی درباره اولین حضورش در عرصه سینما تاکید کرد: مگر می‌شود برای اولین بار جلوی دوربین بروی و ترسی وجود نداشته باشد. من تا به حال سینما را از دور و پرده سینما تماشا می‌کردم اما این بار فرصتی فراهم شده بود تا خودم بازی کنم.

ناگهان درخت اولین تجربه بازیگری من بود/پیمان معادی به شدت در بازپگری کمکم کرد///////////دپو

این بازیگر سینما در همین راستا اضافه کرد: در ابتدا نمی‌خواستم بازیگر شوم اما اطرافیان به اصرار مرا به سینما رساندند. اما باورتان نمی شود امروز وقتی فیلم را در کنار مردم و دیگران می‌بینم بی نهایت خوشحالم که وارد بازیگری و سینما شده ام.

عباسی درباره نقش خود در فیلم "ناگهان درخت" افزود: من در فیلم ناگهان درخت خیلی بازی نکردم و خودم بودم. در این فیلم نقش مادر را بر عهده داشتم و سعی کردم کاری را انجام دهم که همه مادران در حق فرزندشان انجام می‌دهند. تمام مادران به فرزندانشان دلبستگی و وابستگی دارند و من هم در نقشم غیر از این نبودم.

ناگهان درخت اولین تجربه بازیگری من بود/پیمان معادی به شدت در بازپگری کمکم کرد///////////دپو

بازیگر فیلم ناگهان درخت با اشاره به همبازی شدن با پیمان معادی خاطرنشان کرد: بازی در کنار مهناز افشار و پیمان معادی خیلی برای من لذت بخش بود. خوشبختانه فیلم ناگهان درخت برای من مثل یک خانواده بود و همین باعث شد اولین تجربه برایم سخت نگذرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان