همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» در تاریخ 3 اردیبهشت 96 در محل پژوهشگاه نیرو، توسط موسسه معنا با هدف بررسی تغییرات حوزه دیجیتال و تأثیرات آن بر کسب و کارها و سازمانها برگزار شد.
این همایش میزبان پنلها و سخنرانیهای مسئولان، سیاستگذاران و فعالان حوزه دیجیتال بود و مسائلی از جمله موانع پیش روی کسب و کارها از جمله مشکلات حقوقی در آن مورد بحث قرار گرفت.
«مهربانه» یکی از کسب و کارهایی است که توانسته یک فرآیند سنتی را به طور نوآورانه، دیجیتالی سازد و با فراهم کردن بستر تأمین مالی جمعی آنلاین برای موسسات نیکوکاری و پروژههای مسئولیت اجتماعی، ضمن تسهیل کردن فرآیند تأمین مالی، تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد نماید.
با توجه به همین نوآوریها، کسب و کار اجتماعی مهربانه موفق شد جایزه کارآفرینی تأثیرگذار دیجیتال را در همایش ملی «مدیریت در عصر دیجیتال» دریافت کند. مهربانه موفق شده طی 3 سال فعالیت خود بیش از 600 میلیون تومان حمایت مالی جمعآوری کند و بیش از 100 پروژه مسئولیت اجتماعی و نیکوکاری را تأمین مالی نماید.