آیت‌الله خسروشاهی درگذشت + زمان تشییع

آیت‌الله «سیدابراهیم خسروشاهی»، از علمای برجسته، در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله خسروشاهی درگذشت + زمان تشییع

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی، از شاگردان امام‌خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره)، در ساعات اولیه صبح روز شنبه (2 بهمن) درگذشت.

این عالم فقید در سال 1303 در کرمانشاه به دنیا آمد، در مدرسه فیضیه با علامه طباطبایی آشنا می‌شود و رابطه‌شان به دوستی نزدیکی می‌انجامد و در جلسات تفسیر و اخلاق ایشان شرکت می‌کند.

او همچنین به مجلس درس فقه آیت‌الله بروجردی راه می‌یابد و از آنجا وارد جرگه اصحاب جامع‌الاحادیث می‌شود. دروس خارج اصول را نزد مرحوم عبدالجواد اصفهانی شاگردی می‌کند و در بحث‌های فقهی منزل مرحوم آیت‌الله گلپایگانی به همراه بزرگانی چون مرحوم آیت‌الله شیخ علی‌پناه اشتهاردی و مرحوم آیت‌الله مشکینی حاضر می‌شود.

به نقل از خبرگزاری حوزه، پیکر آیت‌الله خسروشاهی فردا (یکشنبه) در تهران تشییع می‌شود.

داماد مرحوم آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی با اعلام این خبر گفت: از آن جایی که این استاد برجسته سال‌ها در مدرسه علمیه مروی به تربیت طلاب اهتمام داشتند، مراسم تشییع پیکر ایشان ساعت 8:30 صبح فردا یکشنبه، سوم بهمن ماه و پس از انجام مراسم وداع طلاب و اساتید حوزه علمیه مروی تهران با پیکر ایشان، از جلوی این حوزه انجام خواهد شد تا در نهایت در امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، به خاک سپرده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان