به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات این روزها تنها برای برندسازی و بازاریابی شرکتها به کار نمیرود و شخصیتهای سیاسی نیز برای اطلاعرسانی از روشهای مختلف تبلیغاتی استفاده میکنند. یکی از روشهای نوین اطلاع رسانی و تبلیغات در تمام دنیا و ایران رپورتاژ آگهی است.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا به عنوان روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) نیز شناخته میشود، درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در ایران توسط شرکت ویرلن در خبرگزاریهای معتبر و پربازدید منتشر میشود. شرکتها و برندهای بزرگ در تمام درنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از موثرترین روشهای بازاریابی و برندینگ استفاده میکنند و در ایران هم بسیاری از برندهای برتر و استارت آپهای هوشمند از آن استفاده میکنند.
حتی شخصیتهای سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران هم برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی در موارد مختلفی از رپورتاژ آگهی بهرهمند میشوند. اشخاص مشهور و برندهای بزرگ برای اطلاعرسانی یک نشست خبری برگزار میکنند و سپس محتوای خبری آن بصورت رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایتهای خبری پربازدید منتشر میشود.
شرکت ویرلن مجری برگزاری نشست خبری و انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران است.
مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ
همانطور که میدانید این روزها تعداد بنرهای تبلیغاتی در سایتها بسیار زیاد شده و اغلب کاربران دیگر توجهی به این نوع تبلیغات ندارند اما رپورتاژ بصورت خبر در سایتها منتشر میشود و کابران هم برای خواندن خبر به این سایتها مراجعه میکنند، بنابراین رپورتاژ آگهی بیشتر خوانده میشود.
تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایتهای خبری منتشر میشود و کاربران بسیاری این مطالب را میخوانند. در محتوای رپورتاژ بصورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی میشود.
انتشار رپورتاژ در خبرگزاریها اعتبار بسیار بالایی را برای برندها ایجاد میکنند و کاربران با مشاهده این اخبار، اعتماد بیشتری به برندها میکنند.
روابط عمومی سازمانها و شرکتها با انتشار اخبار فعالیتهای خود مخاطبان بیشتری را در جریان برنامههای خود قرار میدهند و بخش بیشتری از مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا میکنند.
مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت
در محتوای رپورتاژ چند کلمه کلیدی به وبسایت تبلیغ دهنده لنیک فالو میشود. همچنین رپوتاژ در سایتها آرشیو میشود و از آنجایی که رنک و اتوریتی سایتهای خبری معتبر در گوگل بسیار بالاست، باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل میشود.
همین ویژگیهای منحصر به فرد است که رپورتاژ آگهی را به برترین راهکار سئو سایت در تمام دنیا تبدیل کرده است. با انتشار رپورتاژ، وبسایت برندها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار میگیرد و خوب در نتیجه بهترین مشتریان به سایت تبلیغ دهنده وارد میشوند.
اهمیت انتشار رپورتاژ بصورت کمپین
یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که بصورت کمپین در سایتهای خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند.
از نظر سئو هم دریافت بک لینک بیشتر در قالب رپورتاژ از سایتهای متعدد تاثیر گذاری آن را چند برابر میکند.
شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاریها و سایتهای خبری تخصصی
شرکت ویرلن (www.virlan.co) مجری انتشار رپوتاژ آگهی اشخاص مشهور و برندهای برتر در پربازدید ترین سایتهای خبری ایران است.
ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاریهای معتبر و سایت های خبری پربازدید در حوزههای اقتصادی، فناوری، آیتی و اپلیکیشن، پزشکی و سلامتی، گردشگری، خودرو و ورزشی، مورد اعتماد اشخاص مشهور و برندهای برتر است.