تست موس تویوتا C-HR را اینجا ببینید + فیلم

شرکت خودروسازی تویوتا سال‌هاست که از مشکل تویوتا هایلوکس در تست "موس" رنج می‌برد و اخیرا برای حل مشکل بلند شدن چرخ‌های تویوتا هایلوکس به هنگام تست "موس"، یکسری بروزرسانی‌های جامع بر روی تویوتا هایلوکس انجام داده بود که نتیجه آن تنها چند سانتی متر کمتر بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ در مقایسه با مدل‌های قبلی بود

شرکت خودروسازی تویوتا سال‌هاست که از مشکل تویوتا هایلوکس در تست "موس" رنج می‌برد و اخیرا برای حل مشکل بلند شدن چرخ‌های تویوتا هایلوکس به هنگام تست "موس"، یکسری بروزرسانی‌های جامع بر روی تویوتا هایلوکس انجام داده بود که نتیجه آن تنها چند سانتی متر کمتر بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ در مقایسه با مدل‌های قبلی بود.
حال فارغ از تویوتا هایلوکس، خودروی کراس اوور هیبریدی تویوتا هم به انجام این تست دعوت شده است تا عملکرد خود را با سایر اتومبیل‌های همرده قیاس کند. حال به بهانه ورود این خودرو به بازار کشور توسط ایرتویا، فیلم آن توسط خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب بارگذاری شده است که می‌توانید به تماشای تست "موس" تویوتا C-HR بپردازید.
نکاتی که در رابطه با این ویدیو می‌توان گفت، عملکرد نسبتا خوب تویوتا C-HR به هنگام تست "موس" است، اما در سرعت 75 کیلومتر بر ساعت شاهد بلند شدن چرخ عقب داخل پیچ به اندازه‌ای که سطح تماس آن با آسفالت قطع شود، هستیم و بعد از آن هم در سرعت 76 کیلومتر بر ساعت می‌توان شاهد عدم کنترل مطلوب این خودرو و برخورد با کله قندی‌های داخل مسیر بود. ولی باز هم جای شکرش باقیست که این خودرو از برادر بزرگ‌تر خود عملکرد بهتری دارد و هر دو چرخ داخل پیچ آن از زمین بلند نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان