مجری ممنوع الکار بازمی‌گردد +عکس

خبرگزاری فارس: به نقل از وِرایِتی، «نیِل دی‌گرَس تایسون» مجری و کارشناس مشهور شبکه تلویزیونی «نشنال جئوگرافی» اجرای دو برنامه پربیننده «کاسمِس» و «استار تاک» (گفتگوی ستاره‌ای) را برعهده داشت که پس از اتهامات جنسی که از سوی دو زن مطرح شد، به صورت موقت از کارش تعلیق شد و حالا پس از اینکه در تحقیقات موردی مبنی بر اثبات این اتهامات یافت نشده، این مجری و کارشناس به اجرای برنامه‌های خود در شبکه «نشنان جئوگرافی» بازمی‌گردد.

از برنامه «استار تاک» 13 قسمت باقیمانده که از ماه آوریل از شبکه «نشنال جئوگرافی» روی آنتن خواهد رفت. هر دو شبکه «نشنال جئوگرافی» و کمپانی «فاکس» در حال رایزنی برای تعیین تاریخ پخش برنامه «کاسمِس» دیگر برنامه‌ای که «دی‌گرَس» اجرای آن را برعهده دارد، هستند.

این دو برنامه برای چند ماه بخاطر تحقیقات در مورد اتهامات جنسی وارده به این مجری متخصص که دانشمند «اخترفیزیک» است، به حالت تعلیق درآمدند.

فاکس پیش از این ماجرا برنامه‌ریزی کرده بود تا برنامه «کاسمِس» را یکشنبه سوم ماه مارس پخش کند و نشنال جئوگرافی هم چهارم مارس را برای پخش آن در نظر گرفته بود که مساله اتهام جنسی همه را به تعلیق درآورد.

«کاسمس» از سری برنامه‌ها با همین نام است که ابتدا توسط «کارل ساگان» و «آن درویان» فضانوردان اسطوره‌ای تولید شد. این برنامه پربیننده برای پخش در 172 کشور و به 43 زبان زنده دنیا برنامه‌ریزی شده است.

 

متعاقب تحقیقات در زمینه اتهامات جنسی مجری مشهور «نشنال جئوگرافی» به کارش بازمی‌گردد

البته «تایسون» اولین مجری نیست که اینچنین شرایطی برایش پیش می‌آید. سال گذشته «مورگان فریمن» مجری و مدیر تولید برنامه «داستان خدا» از سوی 8 زن به تعرض و تجاوز جنسی متهم شد که این گزارش ابتدا از سی‌ان‌ان پخش شد. در آن زمان نیز تحقیقات انجام گرفت و شواهدی مبنی بر اتهامات وارده یافت نشد و پخش برنامه از سر گرفته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان