آزادی زندانی بدهکار با تلاش اعضاء شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: رئیس و اعضاء شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان توانستند با تلاش و کوشش خود زندانی بدهکار به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را با جلب رضایت شاکی از زندان رها و به آغوش گرم خانواده بازگردانند.

آزادی زندانی بدهکار با تلاش اعضاء شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفولمحمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: زندانی بدهکار به مبلغ 500 میلیون تومان با جلب رضایت شاکی از زندان آزاد شد.

وی با اعلام این خبر افزود: چند مدت پیش مددجویی به علت بدهی به مبلغ 500 میلیون تومان و همچنین 8 پرونده دیگر چک و سفته روانه زندان شد.

رئیس دادگستری دزفول در ادامه عنوان کرد: برای حل و فصل و ایجاد صلح و سازش، پرونده این زندانی به شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داد شد که بلافاصله رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف این شعبه با پیگیری‌های مستمر و وساطت و تلاش خود و همچنین تشکیل چندین جلسه، رضایت شاکی را جلب و این بدهکار را از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردانند.

ممبینی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات اعضاء شورای حل اختلاف در حل و فصل پرونده ها‌ی ارجاعی خاطر نشان کرد: از بدو تأسیس شورای حل اختلاف تا به حال اعضاء این شورا توانستند با تلاش‌ها و زحمات خود پرونده‌های فراوانی از جمله پرونده‌های محکومین به قصاص، زندانیان بدهکار، خانوادگی، مالی و ... حل و فصل و آنان را با صلح و سازش مختومه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر