چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم؟

همه ما کم و بیش با فعالیت شرکت نتفلیکس آشنایی داریم. این شرکت چند سالی است که به مشهورترین شبکه تولید، جمع‌آوری و پخش آثار سینمایی و تلویزیونی تبدیل شده است.

برترین ها - سهیل بالینی: همه ما کم و بیش با فعالیت شرکت نتفلیکس آشنایی داریم. این شرکت چند سالی است که به مشهورترین شبکه تولید، جمع‌آوری و پخش آثار سینمایی و تلویزیونی تبدیل شده است. با استفاده از وب‌سایت و یا اپلیکیشن نتفلیکس می‌توانید تمامی برنامه‌های موردعلاقه خود را در یک جا و با پرداختی ماهیانه، در اختیار داشته باشید.

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم

پرداخت‌های نتفلیکس (Netflix) از ماهیانه 8 دلار آغاز می‌شود و طرح‌های پیشرفته‌تر تا ماهیانه 16 دلار افزایش می‌یابد. این مبلغ برای یک کاربر خارج از ایران بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با پرداخت این مبلغ ناچیز کاربر می‌تواند به یک مجموعه کامل از فیلم‌های سینمایی و سریال دسترسی داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که سریال‌های شرکت‌های بزرگی مثل HBO و Amazon به‌ندرت روی شبکه اینترنتی نتفلیکس قرار می‌گیرد. این دو غول سینمایی و فناوری، به شبکه نتفلیکس نگاهی رقابتی دارند.

استفاده از نتفلیکس به صورت قانونی

استفاده از نتفلیکس در ایران و آن هم به صورت قانونی بسیار مشکل است. در حقیقت اگر به نحوی بتوانید به وب‌سایت نتفلیکس دسترسی داشته باشید و از محدودیت‌های داخلی بگذرید، این نتفلیکس است که به شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی اجازه استفاده از این سیستم را نمی‌دهد.

از سوی دیگر پرداخت ماهیانه 8 تا 16 دلاری نتفلیکس ممکن است برای کاربران خارج از ایران ناچیز باشد، اما با مقایسه قیمت دلار در ایران متوجه می‌شویم که مبلغی بسیار زیاد را باید برای مشاهده و لذت بردن از فیلم‌ها و سریال‌های محبوبمان هزینه کنیم.

این موضوع البته تنها در مورد شرکت نتفلیکس صادق نیست و هردو شرکت آمازون و اچ‌بی‌او نیز محدودیت‌هایی مشابه دارند. در هر صورت اگر به پرداخت قانونی به این سه شرکت علاقه دارید، باید پیش از شروع کار، از یک حساب بانکی اینترنتی و بین‌المللی مثل PayPal و VisaCard بهره ببرید. شرکت‌هایی در ایران هستند که با هزینه‌هایی کم و بیش زیاد، این حساب‌های بانکی را برای شما راه‌اندازی کنند.

دانلود رایگان از نتفلیکس

استفاده غیرقانونی از محصولات دیجیتال بین‌المللی در کشورهای دیگر می‌تواند کاربر را سال‌ها به زندان بفرستد. اما ما در ایران و با توجه به شرایط موجود، به استفاده غیرقانونی از برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و حتی سیستم‌عامل‌های مختلف عادت کرده‌ایم.
بیشتر کاربران ایرانی سال‌ها است که از نسخه‌های غیرقانونی ویندوز استفاده می‌کنند. شرایطی که البته تقصیری را به سمت کاربر ایرانی نشانه نمی‌گیرد. ما در ایران وفق پذیری با شرایط شرکت‌های تولید کننده فناوری را یاد گرفته‌ایم و نتفلیکس، اچ‌بی‌او و آمازون نیز از این موضوع مستثنا نیستند.

ساده‌ترین راه برای دانلود محصولات نتفلیکس، استفاده از شبکه زیر زمینی تورنت است. تورنت‌ها فایل‌هایی هستند که به‌صورت غیرقانونی بین کاربران جابه‌جا می‌شوند. تورنت‌ها سرور مشخصی ندارند بلکه این کاربران هستند که فایل‌ها را میزبانی و منتقل می‌کنند. باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از فایل‌های تورنت چندان امن نیست و ممکن است کامپیوتر شما را دچار مشکلاتی بکند.

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم

برای استفاده از سیستم تورنت باید از یک اپلیکیشن دانلود تورنت استفاده کنید. این برنامه‌ها در همه سیستم‌عامل‌های موجود، وجود دارند. دانلود فایل‌های تورنت حتی با استفاده از گوشی‌های هوشمند نیز ممکن است. پس از دانلود برنامه تنها لازم است در گوگل و در انتهای نام و عبارت مورد جستجو، از واژه Torrent استفاده کنید. پس از انجام این کار با ده‌ها وب‌سایت ارائه کننده فایل‌های تورنت روبرو می‌شوید.

وب‌سایت‌های ایرانی زیادی هستند که فایل‌های تورنت را از اینترنت دانلود کرده و با قیمتی کم و معمولاً حق عضویت ماهانه، به فروش می‌رسانند. این وب‌سایت‌ها آخرین گزینه کاربران ایرانی برای دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان