ماهان شبکه ایرانیان

استقرار نظام‌های منطبق با استانداردهای بین المللی در بانک آینده

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی 19600:2014 ISO  و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی 10002:2018 ISO  با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‌گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.

گواهی‎نامه‌‌های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت  Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش‌های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‌‌های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان