رئیس کل دادگستری استان قم:

دستگاه قضایی با قاطعیت با متصرفان اراضی ملی برخورد خواهد کرد

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد خواهد کرد گفت: همه دستگاه‌های ذیربط باید به موقع و فورا گزارشات مربوطه را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

دستگاه قضایی با قاطعیت با متصرفان اراضی ملی برخورد خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان قم با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ادارات عضو و به ریاست رئیس کل دادگستری استان قم به صورت فوق العاده برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ریاست شورا و رئیس کل دادگستری استان، طبیعت را نمادی از رستاخیز عنوان و با توجه به نقش طبیعت در زندگی انسان‌ها و لزوم توجه به این مقوله خدادادی توجه به آن را بسیار با اهمیت خوانده و گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد خواهد کرد.

وی گفت: همه دستگاه‌های ذیربط مکلف و موظف به همکاری لازم بوده و بایستی به موقع و فورا گزارشات مربوطه را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

در ادامه این جلسه مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم  و دبیر شورا نیز ضمن تشکر وقدردانی از عملکرد ادارات عضو و همکاری همه جانبه در راستای حفظ وصیانت از بیت المال خواستار تداوم همکاری بیش از پیش و قاطعیت بیشتر و حساسیت لازم در این زمینه شد.

وی با اشاره به احتمال سوء استفاده و دست‌اندازی افراد سودجو و فرصت‌طلب در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نسبت به هوشیاری و دقت نظر دست‌اندرکاران و مسئولان ذیربط جهت حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی و انفال تذکر داد.

کاهه افزود: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم در تمام ساعات شبانه روز در ایام تعطیلات آماده رسیدگی به این پرونده‌ها می‌باشد و هماهنگی‌های لازم با معاونان دادستان و سرپرستان مجتمع‌های قضایی صورت پذیرفته است.

این مقام قضایی ادامه داد: در این راستا و رسیدگی به این موضوعات، قضات مجرب و متبحری به عنوان قاضی کشیک معرفی شده اند، لکن ضابطان عام و خاص و دستگاه‌های ذی‌مدخل نیز بایستی با سرکشی و گشت مستمر و حضور به موقع در محل وقوع تصرف و تعرض به اراضی ملی ضمن رفع تجاوز، مطابق قوانین موضوعه مراتب را سریعا به مرجع قضایی گزارش کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان