رئیس کل دادگستری زنجان مطرح کرد

انتقاد از بی تدبیری در عرضه و توزیع گوشت مرغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بی تدبیری در عرضه و توزیع گوشت مرغ باعث شده است گوشت مرغ در طی ۱۱ ماه گذشته که قیمت آن حدود ۸ هزار تومان بوده است به حدود ۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کند آن هم با تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ که انصافا زیبنده یک نظام اسلامی با چنین مردمی نیست.

انتقاد از بی تدبیری مسولان کشور در عرضه و توزیع گوشت مرغ / وجود صف‌های طولانی خرید گوشت مرغ زیبنده یک نظام اسلامی نیستبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای قضایی این استان که با حضور معاونین رئیس کل، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و مدیران و روسای سازمان‌های تابعه برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام رجبیه از اقدامات خوب حوزه‌های قضایی مربوطه در طول یکسال بویژه در نیمه دوم سال 97 که با کار و همت مضاعف همراه بود تقدیر و تشکر کرد.


وی ضمن اشاره به انتصاب ریاست قوه قضائیه گفت: اکنون که در راس قوه قضائیه شاهد یک دانشمند فرهیخته که از درون قوه قضائیه با توانمندی‌های علمی و فقهی و تجربه قضایی و اجرایی و با اشرافیت کامل در تحقق تحول در گام دوم انقلاب بنا به فرموده مقام معظم رهبری هستیم که قطعاً برکات بسیاری برای دستگاه قضایی خواهد داشت لذا دادگستری کل استان زنجان نیز در این راستا با تمام وجود و قدرت نسبت به پیشبرد اهداف قوه قضائیه و اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضائیه آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با کار کارشناسی و برنامه ریزی‌های دقیق انجام شده 250 برنامه برای دستگاه قضایی استان تهیه و تنظیم کرده ایم که تعداد 62 برنامه عملیاتی می‌باشد که بعنوان نقشه راه در اختیار حوزه‌های قضایی قرار می‌گیرد. تاکید ما بر اجرای دقیق سیاست‌ها مطابق با برنامه است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: متاسفانه با یک موج گرانی قیمت‌ها در بازار مواجه هستیم که باید تعزیرات حکومتی و دادسرا برای مقابله با این گرانی اقدامات موثرتری انجام دهند تا بار فشار از دوش مردم برداشته شود.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان ادامه داد: بی تدبیری در عرضه و توزیع گوشت مرغ باعث شده است گوشت مرغ در طی 11 ماه گذشته که قیمت آن حدود 8 هزار تومان بوده است به حدود 15 هزار تومان افزایش پیدا کند آن هم با تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ که انصافا زیبنده یک نظام اسلامی با چنین مردمی نمی‌باشد.

در این دیدار معاونین رئیس کل، روسا، دادستان‌های حوزه‌های قضایی مسائل و مشکلات حوزه قضایی خود را مطرح نمودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان